Voorstel plus vraag

Dag horloge liefhebbers,
Al jaren kijken naar horloges, en al jaren tevreden met mijn Tissot V8 chrono.
Daarnaast heb ik nog een Prisma, TW-steel,Bering en nog een Tissot Titanium. Mijn naam in Albert-Jan en woon in de buurt van Lochem.
Nu ben ik op zoek naar een nieuw horloge, mijn voorkeur gaat uit naar een Victorinox. Op mijn zoektocht kom ik op de site ‘ https://swissluxurywatches.ch/ “ uit. Mijn vraag is of dit een bekende site is en of deze betrouwbaar is. Ik heb al wat gegoogled, maar kom niet veel tegen. Misschien weten jullie meer.
Natuurlijk ben ik op de hoogte van invoerrechten etc.
Mocht ik een aankoop gedaan hebben dan zal ik jullie dat laten weten.
Groet,
Albert-Jan

4 likes

welkom.

Aangezien het bedrijf in Zwitserland zit, moet je rekening houden met bijkomende Nederlandse omzetbelasting (en misschien wel invoerkosten, maar dat weet ik niet)

welkom!

zelf geen ervaring met die site. hoop dat anderen je wel verder kunnen helpen.

Welkom

Welkom op het forum en succes met je Victorinox! (Je kunt ook bij www.horlogeoutlet.nl kijken, die hebben ook Victorinox en dan bestel je in Nederland).

1 like

Welkom.

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Albert-Jan, welkom op HF!

Welkom Albert-Jan

Welkom! Victorinox is een merk dat ook op Chrono24 kan gekocht worden. Als je daar met trusted checkout koop kan je praktisch niet misgaan. Heb zelf een victorinox inox gehad en ben hier zeer tevreden mee geweest!

Dank voor jullie welkom. Ik houd jullie op de hoogte of ik de Victorinox ga aanschaffen.
Prettig weekend!