Voorstel RiO + NA: Longines Conquest 38mm Champagne

Haha dan weet ik wat mij te wachten staat. Fijn dat er praatgroepen zijn zoals deze om over deze aandoening te praten :smile:

1 like

Welkom, leuk dat jij je voorstelt met zo’n leuke NA! Deze conquest is uitstekend gelukt, geniet er van!

Gefeliciteerd en welkom! Prachtige NA in deze kleur.
Mag ik vragen wat je polsmaat is?

Groeten van zijn grotere broer (toen ze nog zeiden dat er zeker geen plannen waren voor een kleiner model :sweat_smile:)

4 likes

Welkom op dit informatieve liefhebbers-forum! Wat een wonderschone Longines, geniet ervan.

Welkom hier Richard :wave:t2:

Stijlvolle Conquest :ok_hand:t2:

Welkom op dit forum en veel leesplezier.
Mooi horloge trouwens.

Boem, knal je daar even mee binnen. Geweldige nieuwe aanwinst!

En van harte welkom natuurlijk!

Van harte welkom! Prachtig horloge :+1:

Welkom bij de club en gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Richard, welkom op HF!

Van harte!

Zeker mag je dat vragen! 16,5cm zijn mijn polsen. Die groene wijzerplaat staat ook echt goed!

1 like

Welkom op dit mooie forum en van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Ik snap dat je voor de bijl bent gegaan.

Welkom👍
Prachtige Longines, veel draagplezier!

Hallo Richard,

welkom op dit leuke en leerzame, maar ook verleidelijke forum, zoals je inmiddels zelf hebt ervaren :wink:
Gefeliciteerd met je Longines Conquest met die prachtige champagnekleurige plaat. Een mooie opstap vanaf je Seiko 5, hoewel die er ook zeker mag zijn. Was ook één van mijn eerste schreden op het horlogepad :smiling_face:.
Doe het verder rustig aan, kijk goed om je heen, lees veel op het forum en dan komen de vervolgaankopen vanzelf :rofl:

1 like

Welkom!
Mooi exemplaar hoor.
De blauwe trekt mijn aandacht maar die champi plaat is heerlijk, geniet ervan!

Van harte welkom Richard en gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige Longines Conquest :+1:

Mooie entree op HF :sunglasses:

Welkom op de enige echte.
Je hebt iig een keurige NA.
Geniet ervan met volle teugen.

Welkom op het forum! Mooi horloge ook!