Sinds een aantal weken loop ik mee met het forum, tijd om even voor te stellen.
Martijn, ik woon in het mooie Westvoorne en doordat ik zoekende ben naar een mooi horloge kwam ik op dit forum terecht; info vergaren en wellicht meer.
In plaats van de klok op mijn telefoon wil ik iets moois om mijn pols, maar wat?
Het gaat van kwaad tot erger, een paar maanden terug keek ik naar horloges van 200-400 euro, nu rond het 10-voudige. Komt bekend voor?
Maurice Lacroix vind ik erg mooi, maar ook de minder uitbundige Breitlings vind ik prachtig.
En ik heb deze week ontdekt dat de Tudor Prince een serieuze kandidaat is, met dank aan de verkoop sectie op dit forum.
Kortom, ik ben lekker aan het zoeken en probeer te wachten op de perfecte klok.
Oh ja, de toevoeging ‘851’ is niet mijn bouwjaar, maar het type Ducati waar ik erg graag op rij
Welkom en veel plezier op dit forum!
Martijn, welkom op HF.
Welkom alhier, en met de dure smaak van motoren, blijft er weinig over voor een klokje
Toch maar op zoek naar een lorus of Seiko duikertje, dan hou je geld over voor de Ducati
Nee, zonder dollen, leuk forum, aardige mensen, een hoop te leren en te kopen, je wordt er bijna hebberig van.
Mijn beste,
Van harte welkom bij deze club goed-gemutste Horloge-Passionisten!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom en succes met je keuze!
Welkom!
Je kan natuurlijk beginnen met een Gshock voor als je op de Duc rij
Verder is er zo enorm veel, lekker de ‘wat dragen we vandaag’ topics bekijken, daar komt vanalles langs.
M’n persoonljke favoriete merken: Certina, Damasko, Oris. Deze bieden echt voor iedereen iets moois.
Bedankt voor de reacties.
1 ding staat vast, de wijzerplaat moet blauw zijn.
Gelijk maar even een vraagje, ik kan niet inloggen op mijn Samsung telefoon, wel op mijn vorige Nokia. Iemand een idee welke instelling verkeerd staat?
Die bestaat niet, anders waren we hier allemaal snel klaar
Welkom!