Mijn naam is Martijn en al enige tijd lid op het Duitse Uhrforum en RLX DE. Ik lees al een behoorlijke tijd mee op dit forum dus genoeg reden om nu lid te worden!
Mijn interesse op horloge gebied ligt momenteel bij Rolex, Omega en Breitling, vooral vintage.
Ik zal dan ook zeker mijn kennis hierover proberen te delen en vragen proberen te beantwoorden op de verschillende topics. Maar vooral de horlogemarkt is iets waar ik me mee bezig houdt dus ik hoop hier fijne zaken met jullie te doen!
Groet, Martijn
Ps. Hieronder nog even de Tritium Sub op een suède strap, omdat het zo lekker leest met een plaat erbij!
Welkom Martijn, in een voorstelronde moet je natuurlijk ook jezelf voorstellen. Ik ben Ralph en op horlogegebied heb ik eigenlijk ongeveer dezelfde interesse als jij. Echter de “markt” op zich interesseert mij minder, ik ben niet zo’n flipperaar.
Mooie Rolex, dat moet gezegd worden.
Martijn, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers, waar de passie voor het horloge met verve wordt gedeeld!!
Welkom op het Horloge Forum, de voorkeur voor het merk Omega delen wij wat dat betreft, hoewel ik ook wel eens mooie Rolexen en zelfs een mooie Breitling ben tegengekomen😀. Veel plezier hier!