Voorstel rondje Dave75

Hoi horlogefans,

Mijn naam is Dave, 45 jaar en ben positief bevonden op het horlogevirus. (lekker toepasselijk)
Een maat van mij heeft mij aangestoken, hij zit hier ook op het forum (W4tchmaniac)

Heb nu een stuk of 16 horloges van verschillende prijsklassen.
Op dit moment aan het sparen voor een Steinhart ocean one vintage red en daarna staat een Seiko op de verlanglijst.

Ben er nog niet helemaal uit welke Seiko maar ik merk dat de smaak aan verandering onderhevig is.

Ook wil ik in de toekomst een horloge zelf in elkaar zetten, heb al wat geoefend en wat spullen aangeschaft om dat te doen. De eerste modpoging was niet echt een succes met als resultaat een gebarst glas maar aldoende leert men.

Het eerste horloge sinds het virus is een Pulsar titanium solar chrono. (pz5095x1)
daarna was het de beurt aan een Citizen eco drive chrono (bl5400-52a)
vele horloges volgden zoals een Sea-Gull, Citizen promaster en verschillende Casio’s.
Laatste kadootje aan mijzelf was een Casio W-218H-1AVEF als daily.

Hoop nog lang en veel leesplezier te hebben hier en tot spreekse.


38 likes

Welkom!

1 like

Welkom! :wave:t3:

1 like

Zoeffff?


Welkom @Dave75

Leuke verzameling al!

Ik weet niet hoe je op je privacy gesteld bent maar ik zou je echte naam even verwijderen.

Gr. Nils

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom, Dave en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Gedaan, thnx.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

1 like

Welkom.
Steinhart zijn leuke horloges. Heb er zelf ook eentje gehad. Goede kwaliteit voor hetgeen ze kosten.

1 like

Welkom, Dave!

Mooie collectie al!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Dave!

1 like

Welkom…:+1:

Welkom!

welkom-home

Welkom Dave!