Voorstel rondje: Dirk S.

Goedendag forumleden. Ik ben dus Dirk woonachtig in het zuid westen van Nederland. Ben vorig jaar een beetje aangestoken door dat befaamde horloge virus…. En wat nog erger is: zat bijna dag en nacht op die WIKI site… Gelukkig nu onder controle, hopelijk hahaha. Was echt doorgeslagen. Probeer nu de echt mooie horloges te behouden en bij sommige, de rubberen of leren band bijvoorbeeld te vervangen door een stalen band (Planet ocean, Oris Aquis, en een oude Grand Seiko). Dat gaat bij sommige van die merken toch ook weer aardig wat centjes kosten​:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Waar vrouwlief niet echt blij mee is :joy::joy:
Ik ben zo als je kunt lezen niet echt een geboren verhalen verteller , maar goed, misschien komt dat nog

57 likes

Kleine verhaaltjes, grote avonturen, mooie horloges… gaat goed komen!
pinguin zegt welkom

Welkom Dirk.
Ga maar vast sparen,het is een gemeen virus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Welkom op HF Dirk. Sommigen noemen het een hobby, anderen een virus en weer anderen een obsessie. Sterkte, succes en veel plezier op jouw persoonlijke horloge reis :stuck_out_tongue_winking_eye:

de meeste vrouwlieven begrijpen dit überhaupt niet. Er zijn hier op HF voorbeelden van leden die hun vrouw een leuk horloge cadeau doen in de hoop die afkeer dan wat te sussen, maar gaat vaak toch weer knagen denk ik. Maar ja, alles stiekem doen is ook zo wat? Omkopen is mijn voorstel. En welkom hier, we horen wel of het lukt.

Welkom op het horlogeforum.
Veel plezier hier!!:watch:

Welkom, Dirk! Wie heeft niet die CataWiki verslaving gehad? Daar heb ik zelf ook vele uren rondgekeken. Voordeel is: je leert een hoop merken en modellen kennen. En al lezend op HF het kaf van het koren scheiden. Hier in het blauwe gedeelte is er ook een hoop leuk aanbod van andere HF’ers. Dat is een onbepaald aantal facturen degelijker dan CataWiki. Enfin, veel lees-, deel- en toch ook schrijfplezier!

Daar zijn er meer van hier, maar plaatjes maken een hoop goed :+1:.

Welkom, Dirk en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom Dirk :partying_face: het virus: soms een zegen, soms een vloek :rofl:

Welkom

welkom Dirk,
een virus zou ik het niet noemen, een verslaving daarentegen, :wink:

Welkom! Kijk uit naar de plaatjes :yum:

Welkom Dirk

Welkom Dirk op het forum ,een plek van aangename tijdbesteding :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Oopssss vergeten er bij te vertellen: op de foto’s 2 oude grand seiko’s (quartz) 1 seiko astron (solar) 2 omega’s een oris aquis en een montblanc timewalker (automaten)

1 like

welkom-home

Welkom…:+1:

Welkom bij de club Dirk.