Voorstel rondje: Dirk S.

Welkom Dirk. Veel plezier op het forum.

Welkom Dirk :+1::grinning:

Welkom Dirk,
Mooie Planet Ocean heb je :wink:
Groeten van z’n broertje

Welkom !

Nou, die ene grand seiko van mij is eigenlijk ook een gevalletje” genaaid” … het zou een 36 millimeter zijn maar is 32…mij te klein. En bij de omega 300 was er waterschade wat niet vermeld was…. Om dat op te lossen pffff heeft me meer als 1000 euro extra gekost, maar goed, daar leer je weer van

1 like

Alleen zo jammer dat ik geen goede camera heb. Ik zie soms die foto’s en dan ben ik wel jaloers op die goede kwaliteit

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: ik vind het echt een mooi horloge

1 like

Dit is met mijn IPhone SE, best aardige foto’s, lukt dit niet met jouw telefoon?:

Het is niet alleen de camera, er zit ook een soort van tremor in mijn hand dus, is meestal meer een kwestie van geluk hebben dat er een foto lukt hahaha, vrouwlief zou het misschien kunnen doen. Misschien dat een telefoon idd beter is, ik gebruikte nu de ipad🧐 ik ga eens kijken of er een paar leuke foto’s tevoorschijn gaan komen

Heb jij toevallig al eens de stalen band op die planet ocean geprobeerd? Ik zit steeds meer te overwegen om die aan te schaffen. Maar hoe staat dat….en vooral… zit het lekker?

1 like

Welkom Dirk, mooie collectie heb je al

Ai Dirk, vervelend, mijn pa(94)heeft dat ook, aan beide handen.
Misschien als je beide handen kan fixeren tijdens het foto’s maken?
Maar je hebt waarschijnlijk alle tremortrucks al bedacht.
Sterkte :+1:.

Ik heb rubber er later bij gekocht.
Op staal staat wel goed. Mooie band, maar maakt de combinatie flink zwaarder.

Om eerlijk te zijn, nadat ik er rubber op heb gezet heb ik m nooit meer terug gewisseld.
Deels omdat omdat de oem rubber band die ik heb met vouwsluiting echt heerlijk draagt en deels omdat het wisselen best lastig ging.
Al was dat de eerste keer dat ik een band wissel, dus dat zal nu wel mee vallen.

Wooow, dat ziet er wel mooi uit… een beetje gewicht hou ik wel van👍 ik had een paar maanden geleden al eens geïnformeerd bij een paar juweliers. Wat een prijsverschil zit er soms tussen zeg😔 er is toch maar een originele stalen band? Bij de meeste is hij rond de 900 euro maar bij een waar ik het niet verwachte zei men 1200 euro…. Dat is wel een heel groot verschil

1 like

Hahaha, ja…. Het is vooral erg onhandig, maar goed, hopelijk gaan we er nog wat op vinden wat echt helpt… :+1:

1 like

Ja dit is origineel. Gekocht op staal.

Volgens mij zit er op het forum iemand die ze ook kan leveren.
@Horloge24 dacht ik.
Anders even vragen in het Omega topic.

Ha Dirk,

Welkom op het forum!

De stalen band voor de 42 mm Planet Ocean kost momenteel inderdaad €900,-

1 like

Welkom hier Dirk! Een hobby mag geld kosten zeg ik altijd.

Op C24 kun je ook op merk zoeken naar horlogebanden en accessoires. Zo heb ik al een paar keer een leuke deal gescoord.