Voorstel rondje EngineTurned

Beste HF leden,

Nooit geweten dat dit mooie forum bestond, fijn om te weten dat er nog zoiets moois als dit bestaat. Ik vond het tijd om lid te worden na uren alle kennis en passie op dit forum te bewonderen.

Ik ben 32 jaar en sinds jongs af aan altijd al interesse gehad in horloges. Zoals jullie waarschijnlijk kunnen beamen werd de interesse snel een hobby en ik vond het geweldig om met anderen over te praten.

Ooit begonnen met Armani, Breil, Tommy Hilfiger en noem ze maar op. Toen ik er wat meer verstand van kreeg overgestapt naar modellen van Tissot en Seiko. Eenmaal volwassen spaarde ik voor mijn eerste Rolex. Ik ben een ekster dus vanzelfsprekend moest het een two tone worden en alleen met sunburst blauwe dial. Zo blij als een kind toen ik eenmaal de 15223 Date in mn handen had.

Jaren later heb ik mijn collectie mogen aanvullen met 2 fantastische uurwerken van Hermes. De Arceau en Slim, beiden in 18k Rose Gold met een Vaucher Manufacture Fleurier uurwerk. Ook een geweldige ervaring gehad in het Atelier in Zwitserland.

Tot nu toe is dit mijn collectie:

Zoals jullie kunnen zien kies ik altijd voor goud, echter wil ik mijn patroon doorbreken en ik denk er sterk aan om een Rolex OP 116000 aan te schaffen. Simpel clean en niet zo opzichtig.

Ik zie dat @Seppe0014 een geweldig stuk te koop heeft. Wellicht dat ik binnenkort de knoop doorhak.

Alvast iedereen bedankt voor alle waardevolle info en mooie verhalen! Ik ga hier van genieten!

27 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom! En de keus voor een OP116000 kan ik waarderen :sunglasses:

2 likes

Van harte welkom hier! Die Hermès horloges zien we hier niet veel, tof! :smile: :+1:

3 likes

:+1:

1 like

Welkom, mooie collectie zeg! 116000 altijd goed :+1:

1 like

Welkom :smile:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier nog hier! Mooie collectie zeg!

Groet van een mede two tone blauwerd :sunglasses:

3 likes

1 like

Van harte welkom hier.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom! En mooie horloges!

1 like

Welkom!