Voorstel rondje (met foto's ! ) Weg?

Beste community,

iemand die weet waarom mijn ‘welkom’ post van gister (waar ik zojuist foto’s van mn horloge op postte omdat hier nogal veel naar gevraagd werd haha!) verwijderd is?
Er stond bij: “your post was flagged by the community”… hoop dat iemand me dit uit kan leggen, als ik weet wat het was zal ik direct weer een fototje van 1 van de watches sturen :slight_smile:

Benjamin

1 like

Wij vinden jouw horloges niet mooi!

Nee, sorry, ik heb geen idee.

1 like

Waren het zelf gemaakte foto’s? Dat zou het probleem kunnen zijn als je ander materiaal geplaatst hebt.

Haha ik wil niet gaan bitchen maar… gok dat zelfs jij je vingers erbij af likt :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

yess puur eigen materiaal, fotos van mijn eigen horloges en dus ook eigen gemaakt beeldmateriaal :slight_smile:

Heb jij jouw horloges ‘klokkies’ genoemd?

8 likes

Dan eens navragen bij moderator @Jur

Heb jij het toch gedaan! :black_flag:

1 like

klokjes ja… mag dit niet of ?

Had je misschien aangegeven dat je een voorkeur hebt voor witte dials? Wat dat betreft moet je namelijk ook erg voorzichtig zijn, voor je het weet wordt je beschuldigd van racisme. :slightly_smiling_face:

5 likes

Dat mag alleen tijdens The Muppets Show.

Groetjes,
Oscar.

6 likes

Oh, no, you didn’t! :scream:

1 like

Als nieuwe leden vanuit het niets ineens heel actief zijn, blokkeert het systeem het topic en krijgen wij een melding.
Zojuist de melding beoordeeld en alles op groen gezet.
Je topic staat er dus weer!

11 likes

Harstikke bedankt! Ik dacht misschien dat het kwam omdat er stond “aan/verkoop” Daar is totaal niet handel mee bedoelt maar meer voor de toekomst… ik ben er nu al gek van en moet dan toch ooit misschien eens afscheid nemen van een deel vd collectie… voor nu nog niet. Dankje!

5 likes

Loos alarm dus! En Kermit, je staat weer op groen :ok_hand:

10 likes

:rofl:

Weh fen :ok_hand: kennuh we weer deur

Ik kreeg laatst een melding van @Blain
(en ja, deze mop blijft leuk)

2 likes

Is normaal hier. Iets flaggen en dan fluitend de andere kant op draaien :crazy_face:

Volgens mij heb je het niet goed begrepen. Er is niet gevlagd, het systeem doet dat automatisch.