Na een tijdje stil op de achtergrond te hebben meegekeken en gelezen vond ik het wel netjes om me aan te melden.
Op persoonlijk vlak ben ik al sinds gedachten-heugenis verslaafd aan een mechaniek wat behalve de tijd aangeeft ook een emotie kan verwoorden.
Dus heb ook al een redelijke lijst van diverse merken bij elkaar gesprokkeld in de afgelopen jaren maar recentelijk toch maar weer een rolex aangeschaft.
In mijn ogen een van de mooiere, mja ik ben misschien een beetje bevooroordeeld .
Verder hoop ik hier een leuke lees-tijd te hebben, en nog wat meer informatie op te steken(tu)
Nou erg veel is er niet meer over van de collectie, en dat wat ik had was of uit de tijd dat foto toestellen nog net draagbaar waren of nooit geen aandacht aan besteed.
Ik weet nog wel dat ik ooit begonnen ben met de zogenaamde Hema-klokken, uiteindelijk mijn eerste Rolex kocht, en weer verkocht (had ik nooit moeten doen…) en na wat omzwervingen met Breill, Jaques Lemans, Bulgari en Breitling nu toch maar weer Rolex…
Maarja… Zoals met zoveel dingen, blijft het kriebelen iedere keer weer als ik een warm gelukzalig gevoel krijg bij een klokkie, dus ben bang dat de lijst alleen maar langer gaat worden…