Voorstel rondje

Beste HF’ers,

Na veel enthousiaste verhalen over het HF gehoord te hebben en onlangs een leuk gesprek gehad met @r00tger heb ik toch uit nieuwgierigheid en als horloge liefhebber mij aangemeld bij dit Forum. Had het veel eerder moeten doen, zo leuk! En een voorstelrondje mag dan ook niet ontbreken zodat het leuk is om passie, info en ideeën uit te wisselen. Zelf ben ik grote fan van Breitling, zeker ook omdat ik voor dit mooi merk mag werken. Daarbij heb ik een verzameling van een aantal, vind ik, leuke horloges namelijk, Seiko, Certina, Ingersoll, Rado, Tag Heuer, Breitling of course en spaar ik voor mijn droom horloge dat is een Ulysse Nardin Lady Diver 40mm maar tot die tijd zal ik mijn collectie aanvullen met andere mooie modellen en laat ik mij ook graag inspireren door jullie op dit forum. Groet Verena

40 likes

Welkom!

1 like

Van harte welkom en veel plezier op dit forum van enthousiastelingen. Leuke gevarieerde collectie ook.

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Verena.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom! Wat is je functie binnen breitling ? Als ik zo vrij mag zijn dit te vragen.

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom hier en veel plezier op dit pracht van een forum!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Zekers mag je dat vragen :wink: Ben Boutique Manager @ Breitling Roermond

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Verero… welkom op het HF

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom op het HF

1 like