Voorstel Topic - Dimi

Toch nog even voorstelen!

Na mijn eerste horloge (Seiko) 15 jaar geleden eigenlijk nooit echt meer naar horloges gekeken, dat was totdat ik de kroon krom trok aan de rand van mijn broekzak en ben gaan Googlen en dit forum tegen kwam.
Tussen de gezellige topics en mooie foto’s soms met verbazing gekeken naar de diepgaande kennis die op HF aanwezig is en along the way heeft het virus mij te pakken gekregen :blush: en ben blijven hangen op HF.

Ondertussen een aantal horloges ge- en verkocht om te kijken waar mijn smaak ligt en wat de uiterste maat is die ik (mooi) kan dragen met als resultaat onderstaande verzameling.
Van het Hugo Boss horloge geleerd dat een gebogen kast lekkerder kan dragen dan plat en van de Seiko Presage dat 15mm kast hoogte teveel is en glimmend lederen bandje niet mijn stijl is (band suggesties zijn welkom overigens).

Voor volgend jaar ben ik van plan een Tudor GMT te proberen en op termijn weer een 18038 terug te kopen.

Nu nog een SARB037 vinden en kan ik terug kijken op een bewogen en voldaan horloge jaar.

Groet,

Dimitris

Eerste horloge waar nog een restauratie topic voor komt;

13 likes

Welkom

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Mijn beste,

Dimitres, van harte welkom in de kring van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom :sunglasses:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Hoi Dimi, welkom hier!

1 like

Welkom

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom Dimi!

gr, HJR

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom en veel leesplezier!!!

1 like

Welkom, Dimitris en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom!! Hier kun je idd een boel bij leren.:grin:

1 like