Sinds ik 11 jaar geleden een Seiko Sports 23 jewels kreeg was ik eigenlijk al verkocht: horloges zijn gaaf, en zorg dat je er altijd een hebt die bij je past. 4 jaar geleden m’n eerste klok zelf gekocht (afgezien van de gele G-Shock die ik afwisselde met die Seiko): een Citizen, zie foto.
4 jaar geleden oriënteerde ik me hier op horloges, maar had ik budget noch behoefte om me met technische zaken zoals uurwerken etc. bezig te houden c.q. erin te verdiepen (dacht ik). Dat het bandje van mijn Citizen nu stuk is, is an sich geen reden om te investeren in een nieuwe duurdere klok, maar ik zie het maar als de trigger die mijn interesse opnieuw heeft aangewakkerd.
Ga ik voor een kwalitatieve (goed betaalbare) topper, of wordt het een gevoelsding en gaan we voor de eerste ‘grote’ investering? Veel lezen, wellicht participeren, vooral veel rondkijken en ideeën opdoen hier; we gaan het zien.
En niet te vergeten: naast horloges ben ik geïnteresseerd in sport (gewichtheffen, crossfit) en muziek (piano, gitaar, producen).
Veel plezier! Enne - off-topic posts mogen hier niet meer, maar als je pics van je gitaar hebt met een horloge er naast, mag het wel. Zie mijn avatar, ik plaats een kleine gitaarfoto bij elke post die ik maak.