Voorstellen aan het forum!

Beste horloge fanatics,

Na een korte periode van “kat uit de boom kijken” leek het mij wel even netjes mij aan jullie voor te stellen.
Dirk is mijn naam en woon in het midden des lands. Al geruime tijd ben ik enigszins besmet geraakt met het horloge virus. Na wat vintage Seiko horloges (waar ik nog steeds niet voor wegloop) vooral bijzonder geïnteresseerd geraakt in horloges van Russische manifactures zoals Vostok, Slava en laatste tijd veel Molnija calibers. Met name Vostok kun je naar hartelust eindeloos mee modden en Molnija uurwerken zijn fantastisch eenvoudig te overhalen en te gebruiken voor verdere creatieve oplossingen. Zelf kom ik regelmatig in Rusland en plan daarbij altijd een dagje horloges kieken. Mijn enthousiasme wordt overigens niet altijd door de lokale Russen gedeeld want de gemiddelde Rus hanteert vaak een andere norm als het gaat om de populaire horlogemarkt. Hopelijk kan ik de komende tijd nog veel van jullie leren.

34 likes

Hartelijk welkom Dirk!

Welkom hier!

Welkom dirk

Dirk, ontzettend welkom. Leuk, jouw passie voor de Russische horloges!

Welkom op HF Dirk👍

Welkom Dirk! Volgens mij heb je al een leuk plekje gevonden op het forum. Ik hoop dat het forum op veel vlakken een positieve toevoeging wordt aan je horlogehobby. :+1:

Welkom Dirk! Leuke voorliefde voor de Russische horloges heb je! :+1:

Welkom Dirk!
:v:

Welkom op het forum!!! :+1:t2:

Welkom!

Welkom

Mijn beste,

Dirk, van harte welkom, in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom!

image

Welkom op het Horlogeforum! :beers:

image

Welkom :+1:

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld, inclusief Rusland!:+1::wink:

Heel veel plezier gewenst hier! En heel veel mooie horloges!

1 like