Cryptomunten zijn niet te voorspellen. Ook al is het wel interessant heb er zelf ook wat inzitten, maar dan niet in gulden. Ik heb het via de exchangr Biamce gedaan erg aan te raden. Je kan handelen met 0.1 tot 0.05% fees
Welkom en goed om te horen dat je het spaargeld niet meteen verbrast aan de crypto hype!
Keuze genoeg voor €1500 maar dan wel 2e hands!
Kwestie van veel zoeken en oriënteren en bedenk: het bezit van de zaak is het einde van het vermaeck!
Wellicht is een omega speedmaster reduced iets voor u? Voor rond de €1500 zijn ze te vinden
Welkom en succes met de zoektocht. Het is een pittige taak
Welkom en veel plezier met het uitgeven van je €1500,00, maar ik zou eigenlijk nog even doorsparen als dat mogelijk is😀.
Bedankt voor de reacties. Sparen is inderdaad ook nog een optie
1500 is gewoon een leuk budget voor een youngtimer, maar ook weer net te weinig voor een echte topper. Zoals hierboven al gesuggereerd zou Sinn een hele aardige zijn, Nomos is ook niet te versmaden en voor dat budget kun je ook wel een leuke Breitling vinden.
Zo, die zijn pas waardevast!
Welkom Vincent en veel forumplezier!!!
Ik had een Omega Seamaster “Peter Blake”; waardevast! Denkelijk (hopelijk) net zo als mijn huidige Tudor Black Bay met ETA uurwerk. Met een beetje geluk rond je max!
Welkom Vincent! Een Speedmaster zou perfect zijn!
Vincent, welkom op ons mooie forum.
Welkom!!
Zal voor een 2e hands omega gaan (zeg ik niet vaak)
Of iets meer budget voor een tudor blackbay