Voorstellen + Aankoop advies TW Steel 821

Mijn Vriendin is momenteel in de states! dus geen invoerrechten of belasting :slight_smile: :slight_smile: :smile: betalen al genoeg niet!

Is inderdaad wel een donders mooi horloge! bedankt voor de tip.

Dan zeg ik kopen die Alpina :wink:

2 likes

Hoi

Invicta is makkelijk te kopen in US.

Of kijk eens bij Luminox of Tracer.

Grt.

Beste Paul,

Allereerst welkom op het forum!
TW Steel is een leuk merk maar zoals velen adviseren is er zoveel meer en beter te krijgen.
Zag je link chrono24.nl/twsteel/tw822-black-edition--id3848872.htm voorbij komen dit was mijn eerste horloge voordat het horlogevirus was toegeslagen (daarna nog een diesel horloge gekocht) en toen overgestapt naar wat meer horloge…

Zelf ben ik geen liefhebber van Seiko, maar zou voor dit budget eerder een Seiko kopen dan een TW Steel.
En als je geduldig kunt door sparen dan zou ik voor een Alpina gaan ;-)!

Succes met je zoektocht

Bedankt voor je reactie! Inderdaad wat meer sparen, maar was je tevreden met het 822 model? Voor 135 euro vind ik het wel mee vallen en heb ik in wel het horloge die ik graag wil!

Ik was er destijds tevreden mee, en zo heel af en toe krijgt hij nog wat draagtijd om de pols.
Moet wel zeggen dat de kwaliteit redelijk is, snel stof aan de binnenkant, de kroon die aan de binnenkant begin te roesten (note: ik ga er nooit mee onder de douche )
Als dit het horloge is waar je hartje sneller van gaat kloppen dan zou ik het gewoon doen en je niet laten beïnvloeden door de meningen van anderen :slight_smile:

1 like

Of natuurlijk de Parnis van de IWC

Heb je nou nog niet die Alpina besteld :stuck_out_tongue:

Welkom en ben ook benieuwd wat t is geworden.

Nou het is toch een tw821 geworden😁 voor maar 90 euro vond ik het wel oke😉

5 likes

Ik vond deze toevallig op internet in de buurt van Groningen waar ik toevallig ben voor het werk en aangezien de prijs kon ik deze niet laten liggen!

400 is gewoon te duur voor dit horloge maar 90 euro is in mijn ogen zeker niet duur! Vandaar toch voor deze gegaan, en mogelijk kan ik nog wat met mijn meissie bespreken!

Wel bedankt voor jullie advies over de aanschaf! Ik heb nu wel een plek waar ik terecht kan voor mijn volgende horloge die er zeker gaat komen!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en 90 is inderdaad een prima prijs.(imo)
400 had ik er inderdaad nooit aan uitgegeven!