Welkom
En dit:
Welkom
En dit:
Welkom bij je nieuwe verslaving! misschien inderdaad wel handig als je meegeeft of je liever een nieuw horloge koopt of liever 1tje uit de blauwe zone! Explorer style kan ik je wel de Seiko Alpenist SARB017 aanbevelen, een stuk onder je budget maar waardevast en
! Succes alvast!
Welkom Bjorn op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Ik zelf zou een keuze maken in de wat bekendere merken, zoals Longines of Oris in de genoemde prijsklasse.
Tot €2.500 is er echt zoveel verkrijgbaar…
Als je dan voor wat minder bekend wilt gaan, is Norqain misschien een idee?
Ter lering ende vermaeck:
“NORQAIN WORLD - ALL ABOUT NORQAIN” https://www.norqain.com/aboutnorqain/
Succes met de zoektocht!
Welkom op HF Bjorn!
Welkom op HF!
Je hebt een prima budget waar echt heel veel leuks voor te krijgen is.
Spend your money wisely😉
Welkom op HF!
Welkom hier.
Welkom op het forum en alvast veel plezier met het vinden van het juiste horloge
Nee, die zou ik wegstrepen… neem dan de (échte!) Railmaster
Welkom
Welkom, Björn en nog veel plezier op ons forum. Succes met de zoektocht.
Welkom op het forum
Welkom Bjorn, succes en plezier met je zoektocht.
Laat dat “wellicht” maar weg.
Ik zou echt niet durven zeggen dat die Tudor niet herkend zal worden. Maar laat dat je zeker niet tegenhouden.
Anderzijds, kijk eens bij Sinn en Damasko.
De merken die jij noemt zijn volgens mij niet echt waardevast, je verliest redelijk wat op de aanschafprijs (als je aan de retailprijs koopt) omdat er ook minder mensen naar op zoek zijn. Als je ze kan kopen met korting of een goede tweedehands dan is het wel interessanter.
Welkom.
Welkom en ga kijken, passen, passen passen, ook bij bijvoorbeeld Seiko omdat die zoveel verschillende types en modellen hebben, daarmee kom je al veel te weten over wat je aanspreekt.
De Scientigraf is al wel via Chrono24 nieuw te bestellen, en ja dat is betrouwbaar, met flinke korting, maar neem dan niet die met de donkere fauxtina … deze is veel mooier :
Nou moet ik zeggen dat ik vroeger een stuk slordiger met horloges omging dan ik nu zou doen. O.a. dragen tijdens sporten, buitenactiviteiten enz. Zou er nu zeker zuiniger mee omgaan haha.
Bedankt voor alle vriendelijke reacties!
Ik heb een aantal tips en modellen in de reacties voorbij zien komen waar ik zeker wat aan heb. Dank hiervoor! Heb geen haast met de aanschaf, dus kan rustig kijken en vergelijken.
Ja, die is zeker heel mooi!
Ik houd chrono24 al een tijdje in de gaten, en heb het idee dat ze telkens wat goedkoper worden.
Zit nog wel in twijfel om zoiets online te kopen, vooral omdat je het horloge vooraf niet kunt passen en inspecteren.