Het sleutelen gaat (voor als nog) niet gebeuren, ik wil me hier in de toekomst zeker wel in verdiepen!
Ik zou dan iets zoeken bij Tissot. Die hebben relatief goedkope Swiss automaat horloges, met n goede kwaliteit, pedigree, en overal verkrijgbaar.
Je zou n zoekfunctie kunnen gebruiken v verkoop sites om n selectie te maken, zoals op merk, prijs, uurwerk en metalen band: http://www.chrono24.com/en/tissot/index.htm?dosearch=true&searchexplain=false&resultview=list&query=Tissot&pageSize=&sortorder=0&maxAgeInDays=0&search=&manufacturerIds=243&braceletMaterial=407&movementTypes=1&priceFrom=&priceTo=600
Welkom. Geen stalen band, maar wel een heel leuk klokje: http://www.hamiltonwatch.com/nl/collection/khaki/field/auto-38mm/h70455533
Hallo Time Traveler en welkom!
Die Hamilton is een gave klok met een beproeft ETA automatic uurwerk.
Ook met stalen band
Grt.
Wilkóm pölle, dus geer wilje hiebaove avvees omtrent ein nuuj sjoen klokske ?
ein deftig monnement veur op de pols, bestjömme um mit te könne defiliere
Den bende hie aan 't recht énj bie dees óngebede vaendraegers van Seiko.
grt. Gerard
Heb je gemorst op je toetsenbord?
Bedankt voor de reacties! Op dit moment is de tissot le locle een grote kanshebber… maar ik wil eerst graag enkele modellen passen van zowel tissot als hamilton. Op die manier kan ik uiteindelijk ook een goede keuze maken. Dus deze week ga ik een bezoekje brengen aan de juwelier (is dealer van beide merken).
Nieuwe ideeën zijn nog altijd welkom!
@Carpe_tempus Van waar ben jij… dit is toch zeker gein Mestreechs haha. Ik kan het enigszins wel begrijpen behalve enkele woorden, misschien was dat ook de bedoeling?
Amsterdam
Import
Je bent van na haar tijd toch🤔
Dat zegt toch niks? Ik las jouw betogen ook al voor ik lid werd.
Had je daar nou maar iets van geleerd😀
Ik vind het best
Welkom! En succes met de studie!
Bij velthuizen in Maastricht heb ik een mooie Hamilton Viewmatic gekocht. Iets boven je budget, maar misschien kun je wat onderhandelen had ik misschien ook moeten doen.
Ze hebben er ook tissot.
Foto van Internet:
Ik zeg niet gauw ohh of ahh maar die Hamilton is toch wel chique.
Ik ging eigenlijk voor de tissot visodate, maar heb na het passen toch voor de hamilton gekozen:
Deze heb je voor 500;
Uitstekend voor een Amsterdammer . Daarbij heb ik het kunnen ontcijferen en ben ik het volledig met je eens…
Daar wilde ik deze week dus ook heen gaan! Het zijn wel echt allemaal mooie modellen die je me laat zien. Voor het juiste horloge ben ik zeker bereid om meer te besteden dan mijn budget .
Ik vrees dat ik het nog lastig ga krijgen…