Ok. Gelukkig meer noobs hier .
Wel mooi om zo’n mooi sieraad te hebben
Bedankt
Ja joh ,ik zit op de bank naar mn horloge ,
Te staren trots al een aap met 7 l*llen.
Veel plezier hier op het forum.
Welkom. Veel plezier hier.
Welkom!
Welkom op het forum Anne!
Welkom !
Welkom bij de club Anne.
Welkom op het forum! Vast en zeker de Breitling een servicebeurt geven bij één van de aanbevolen horlogemakers hierboven genoemd.
Ik neem even de vrijheid om Breitling expert @PeterLC te taggen voor advies waar je het beste heen kunt gaan met dit horloge.
Welkom
Drachten is natuurlijk wat buiten de reuring qua horlogemakers… …als @Annevk bereid is een stukkie heen en weer te rijden; zou ik zeggen - ofwel Albert van Allwatch (Nieuw-Amsterdam), ofwel Ed van Timefix (Akersloot). Heb ze beiden goed gekend. Ed is ex-Breitling werkplaatschef, maar beiden kunnen ze dit prima aan. Ed heeft in elk geval zeker de goede dekselponsen!
Indien weinig gedragen zou het zomaar kunnen dat een afregelbeurt volstaat. Ligt helemaal aan hoe de olie er uit ziet (deksteen balanstap is een goede graadmeter). Had hier onlangs een 19 jaar oude Speedmaster, geheel NOS, nog in fabrieksblister. Samen met eigenaar geopend en geinspecteerd. Olie en vet visueel overal op peil, snaarstrakke afregellijnen op de Weishi - geadviseerd eerst eens enkele jaren lekker te gaan dragen!
Welkom en veel plezier hier!!
Welkom Anne!
Welkom bij de club Anne. Veel plezier op het forum. Enneh, die Breitling ff laten controleren hoor.
Bedankt voor de tip. .
Welkom Anne !!
Welkom…
Welkom Anne
Welkom op dit leuke forum