Voorstellen, Baume et Mercier en Bensontrade.nl

Vandaag toch even de stad in gedoken en de Hamilton Viematic Jazzmaster geproefd.
Ze hadden alleen de versie met gangreserve indicator, maar verder is ie precies hetzelfde.

Stond prima om mijn pols, en ook live lijkt dit toch precies te zijn wat ik zoek.
Elegant, degelijk, maar toch ook een beetje sportiever en robuuster dan een Baume.
Ze vertelden de eerste officiële Hamilton dealer in Nl te zijn (Ace in A’dam, Leidsestraat) en dat de Viematic Seamster erg hard gaat momenteel.

Verder nog een Oris gepast, maar dat was het toch niet.
Juist dit iets sportievere eraan trekt me wel, en die Baume kan altijd nog als ik 40 word ofzo :wink:

Misschien nog ergens eens een MeisterSinger passen binnenkort, maar ik denk dat dat dit toch mijn eerste echte klok gaat worden!

Ik ga me nu eens verdiepen in de prijs op diverse verkoopsites, en dan maar eens een bestel plaatsen bij Ace en eens zien of er nog iets vanaf kan.

Ik hou jullie op de hoogte!

Hey, kijk ff uit met als ik 40 word ofzo.

Moet ik ook aan de BeM zeker

:smiley:

Is helemaal niet negatief bedoeld hoor :slight_smile:

Denk alleen dat een BeM wat rustiger en klassieker is, dus wellicht beter pas als ik wat meer levenservaring heb, en dat ook uitstraal.

Zo beter? :smiley:

B&M rustig en klassiek…ja ook, maar heb je de B7M riviera sport wel eens gezien, redelijk stoere duiker…anyway…leeftijd is alleen belangrijk bij wijn en kaas.

Oeh, absoluut niet mijn ding!

En bedoelde niet het gehele merk in zijn algemeen, maar vond het het voor de 2 modellen die ik op het oog had een mooi excuus om nog even te wachten en iets goedkoper te starten :wink: