Welkom! Leuk dat je op deze manier met onze liefhebberij bezig bent.
Welkom bij de club
Haha
Van t een komt t ander welkom en veel plezier. Ik hoop dat je veel met ons kan en wil delen
Welkom op HF Bram en veel plezier hier gewenst!
Welkom bij de club Bram.
Hoi Bram,
Welkom op dit fantastische forum! Benieuwd naar je reparatie-verhalen (en ook andere posts ).
Welkom bij de club Bram.
Van harte welkom Bram!
Welkom hier.
Welkom Bram op dit leuke forum, goed bezig met je klokjes ehh horloges bedoel ik. En ergens moet je beginnen natuurlijk en daarnaast engelen geduld
. Over een paar jaar haal je een horloge blind uit elkaar en zet je hem ook weer in elkaar. Daarnaast alleen maar goed hoe je bezig bent, horloge makers zijn steeds moeilijker te vinden. Ben benieuwd naar je volgende projectjes met natuurlijk veel foto’s.
Hoi Bram, vermakelijk verhaal. Leuk om te lezen dat iemand om deze redenen de horloge hobby interessant vind. Veel succes met je renovatie projecten.
Hoi Bram,
Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!
Heel veel plezier gewenst hier!
Welkom, Bram en nog veel plezier op ons mooie forum. Je bent lekker bezig. Volhouden en genieten. Succes.
Welkom op dit mooie forum en gewoon lekker bezig blijven.
Welkom op HF Bram!
Welkom, en als je de horloges bij het raam/buiten frotografeert tonen ze nog weer mooier !
Hé Bram,
Wat leuk dat je mijn tip hebt opgevolgd en je bent toegetreden tot het meest actieve forum van NL.
Ik weet zeker dat je het hier zal bevallen en de horloge(sleutel)hobby een boost zal geven.
Nu al een aardige verzameling, top.
Welkom! Respect voor jou als “knutselaar”.
Welkom Bram mooi om te lezen hoe je je steeds verder ontwikkeld met vallen en weer opstaan