Voorstellen beginnend horlogemaker

Welkom! Leuk dat je op deze manier met onze liefhebberij bezig bent. :clap:t2:

1 like

Welkom bij de club :+1:

Haha :laughing:

1 like

Van t een komt t ander :grinning: welkom en veel plezier. Ik hoop dat je veel met ons kan en wil delen :+1:

2 likes

Welkom op HF Bram en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom bij de club Bram.

1 like

Hoi Bram,

Welkom op dit fantastische forum! Benieuwd naar je reparatie-verhalen (en ook andere posts :grinning_face_with_smiling_eyes:).

1 like

Welkom bij de club Bram.

1 like

Van harte welkom Bram!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Bram op dit leuke forum, goed bezig met je klokjes ehh horloges bedoel ik. En ergens moet je beginnen natuurlijk en daarnaast engelen geduld :ok_hand: :+1:. Over een paar jaar haal je een horloge blind uit elkaar en zet je hem ook weer in elkaar. Daarnaast alleen maar goed hoe je bezig bent, horloge makers zijn steeds moeilijker te vinden. Ben benieuwd naar je volgende projectjes met natuurlijk veel foto’s. :+1:

1 like

Hoi Bram, vermakelijk verhaal. Leuk om te lezen dat iemand om deze redenen de horloge hobby interessant vind. Veel succes met je renovatie projecten.

1 like

Hoi Bram,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:slightly_smiling_face:

Heel veel plezier gewenst hier!:+1:

1 like

Welkom, Bram en nog veel plezier op ons mooie forum. Je bent lekker bezig. Volhouden en genieten. Succes.

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink: en gewoon lekker bezig blijven.

1 like

Welkom op HF Bram!

1 like

Welkom, en als je de horloges bij het raam/buiten frotografeert tonen ze nog weer mooier !

welcome home

1 like

Hé Bram,
Wat leuk dat je mijn tip hebt opgevolgd en je bent toegetreden tot het meest actieve forum van NL.
Ik weet zeker dat je het hier zal bevallen en de horloge(sleutel)hobby een boost zal geven.

Nu al een aardige verzameling, top.

3 likes

welkom-home

1 like

Welkom! Respect voor jou als “knutselaar”.

1 like

Welkom Bram mooi om te lezen hoe je je steeds verder ontwikkeld met vallen en weer opstaan :+1: :grinning:

1 like