Voorstellen, beter laat dan nooit?

Beste Forumleden,

Al een aantal jaartjes ben ik lid van dit mooie horlogeforum. Echter bleef het hier vooral bij het lezen van topics en wegsmelten bij het zien van de zoveel mooie horloges! De laatste maanden neem ik actiever deel, waar ik eens zo hard van geniet.

Zelf heb ik mij nooit via een topic voorgesteld, iets wat al even bij mij speelde. Dus bij deze hoop ik dat jullie mij vergeven.

Om te starten een al een kleine ‘fun fact’, de naam Invent Animate werd gekozen wegens dat dit mijn favoriete muziekgroep is. Dit binnen een minder alternatief muziekgenre, dus ik raad ook aan om het indien toch nieuwsgierig op te zoeken op eigen risico.

Ik ben zelf zoals vele personen als tiener begonnen met het kopen van fashion watches en dan met grondiger opzoekwerk richting de betere horloges gegaan. Dit begon met een Seiko SNK393K1 en ging hierna in een stroomversnelling.

Kort daarna begon ik mij vooral in vintage te gaan interesseren. Ik lees super graag over merken of technieken die ik nog niet ken. Ik ga ook zelf vrij frequent naar antiekmarkten, tweedehands winkels en ben om de paar edities op Rikketik om leuke koopjes te zoeken. Deze knap ik dan op (momenteel vooral case, glas en band). Hier en daar probeer ik mij ook aan een kleinere herstelling te wagen, dit is voor mij een doel naar de toekomst om hier beter in te worden.

Volgend jaar zal ik een speciale leeftijd bereiken, waardoor ik opzoek ben naar een horloge in een volgend prijs segment. Hier ben ik al stilaan aan het nadenken over een Tudor, vintage Rolex of Grand Seiko. Zelf heb ik al vaker de mogelijkheid gehad om zo’n aankoop te doen, maar wacht ik liever op een speciaal moment. Wie weet dat ik hier via een topic ooit nog wel meer inspiratie kom vragen.

Als einde wil ik natuurlijk een kleine foto reportage tonen van enkele van mijn horloges. Ook wil ik jullie allemaal één voor één bedanken voor de schitterende bijdrages aan dit forum. Hierdoor heb ik zoveel moois mogen zien en leren over deze prachtige hobby.

Met vriendelijke groet,
Kenneth

42 likes

Alsnog welkom hier! Mooie collectie :+1:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier, je hebt een mooie gevarieerde collectie!!:watch:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving, mooie collectie heb je :+1:

1 like

Alsnog welkom op HF, Kenneth en da’s een mooie verzameling!

Ja, dat snap ik. Heb ik dus ook. Voor mij moet er nog een keer een (vintage of moderne TAG) Heuer auto chrono komen. Maar dan wel t.g.v. een speciale gelegenheid.
Veel plezier met de hobby en op HF nog!

1 like

Welkom :champagne:

1 like

Heel erg bedankt!

Dat maakt het toch eens zo mooi als je een leuke herinnering aan het horloge kan koppelen. Fijn om te weten dat ik er niet alleen zo over denk!

1 like

Ha Kenneth! Mooie (deel)verzameling :+1:

1 like

Alsnog welkom bij de club Kenneth.

1 like

Mijn beste,

Een ruimhartige introductie!!
Leuk om te lezen hoor!!
Alsnog van harte welkom dan ook,
binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Kenneth op het forum :grinning:

1 like

Welkom bij de club :+1: mooie collectie :ok_hand:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom. Mooie collectie heb je.

1 like

Alsnog welkom hier Kenneth! Alhoewel jij mij zou moeten verwelkomen :sweat_smile::joy:.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Kenneth

1 like

Van harte welkom Kenneth al struin je hier al een tijd(je) rond!

1 like

Welkom op HF Kenneth. Mooie collectie :+1:t2:

1 like