Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze wil ik mijn collectie met jullie delen, de weg er naartoe en wat er nog op de wensenlijst staat
De eerste horloges die ik heb gehad kan ik helaas niet meer op de foto zetten want die heb ik niet meer maar die waren ook niet de moeite waard. Het oudste horloge die ik nog wel in mijn collectie heb is een Tissot PRC 200. Ik wilde graag een Zwitsers horloge en deze was niet al te duur. Waar ik echter achter ben gekomen na het bezoeken van diverse juweliers is dat een blauw horloge het beste bij mij past. Deze Tissot gaat dan ook in de verkoop.
Bij een juwelier had ik een blauwe Seamaster op een blauwe band gepast en deze beviel me heel erg, behalve de prijs dan Dat was voor mij in ieder geval de inspiratie voor mijn blauwe Seiko Mod die ik inmiddels op een blauwe rubberen band draag.
Toen kwam de MoonSwatch voorbij, daar zat een mooie blauwe Earth bij die ik graag wilde hebben! Ik op de 1e dag naar de Swatch winkel maar de rij was me daar wel erg bont
Gelukkig een paar maanden later de Earth kunnen scoren. Inmiddels heb ik er een mooie blauwe Nato op
Qua wensen zoek ik nog naar mooie aanvullingen, ik zou o.a. graag nog een echte Omega willen, Seamaster of Speedmaster met wat blauw erin Iemand nog een Snoopy in de aanbieding?
Welkom
Ondanks dat de Tissot niet blauw is, toch een leuk horloge net als je Seiko mod.
Er zijn zeker wel Snoopies in de aanbieding hier, maar niet die jij zoekt