Een jaartje of wat geleden attendeerde iemand mij op dit forum, en heb toen een account aangemaakt. Weinig gebruik van gemaakt, maar net als zovele hier die eerst een jaartje rondneuzen, zal ik mij nu ook maar even netjes voorstellen : ik ben Bob, en zoals mijn gebruikersnaam al laat blijken, vooral een liefhebber van Japanse horloges.
Meerdere Seiko`s en Citizens gehad, maar op dit moment alleen nog een Seiko 5, waar ik erg tevreden over ben :
Ben wel langzaam weer op zoek naar wat nieuws (zag hier laatst een mooie Citizen voorbij komen maar weet niet meer welke , je ziet als nieuwkomer door de bomen af en toe het bos niet meer).
Ik ben trouwens benieuwd of diegene die mij dit forum toen aanraadde, hier nog steeds actief is.
Helaas weet ik zijn gebruikersnaam niet (Jesse of Jerry? oid), en het gesprek over horloges was op een festival dus heel veel kan ik mij er ook niet meer van herinneren…Biertje, languit liggend op een grasveld, zonnetje, en ik heb nog broodjes worst met hete saus gehaald : verder kom ik niet. Ik denk dus iets van Jesse of Jerry, volgens mij een vrolijke Tukker (maar kan mij dus behoorlijk vergissen neem mij niet kwalijk) van een jaartje of 25.
Een paar uur gezellig over oa horloges gesproken, dus misschien herkent iemand dit verhaal of kent een lid die aan dit profiel voldoet?
Alsnog van harte welkom hier. Leuk dat je meer tijd aan de vorigehobby gaat besteden.
Als je op de volgende link drukt vind je alle horloges, die hier op het forum worden aangeboden, bijelkaar. Ook zit het aanbod van bepaalde GD’s ertussen. Je kunt hier filteren op bijvoorbeeld Citizen. https://blauwzoeken.nl/
Je kunt hier overigens niet filteren op forumdeelnemers.
Welkom op het forum Bob! Als je van Japanse horloge’s houdt zou je eens een Grand Seiko moeten proberen. Topmerk. Citizen heeft ook hele mooie modellen trouwens.
Dus je kan je wel herinneren dat je een broodje worst met hete saus hebt gehaald maar niet de naam van de persoon met wie je een paar uur gezellig hebt gesproken?