Welkom op HF Bram. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Een Aqua Terra als trouwhorloge lijkt me een prima plan
Welkom!
Welkom Bram!
Welkom!
Welkom Bram!
Van harte welkom bram!
Welkom en mooie set zo al! Veel plezier met het uitzoeken van een trouwhorloge
Welkom hier bij HF !
Welkom op het forum Bram!
Aqua Terra, knap cadeau om jezelf te feliciteren met je bruiloft. Zou een mooie aanvulling op je collectie zijn.
Veel plezier op het forum, en succes met het bedwingen van deze fijne hobby.
Welkom Bram !
Welkom!!
Welkom op het forum Bram!
Hele mooie!
Neehoor. Het gaat erom wat jij mooi/leuk vindt om te dragen.
Welkom op het forum, Bram!
Welkom Bram.
De meeste mensen vinden alleen een mechanisch horloge een “echt” horloge, ondanks de afwijking (seconden per dag).
Echter is er niks nauwkeuriger dan een quartz horloge (seconden afwijking per maand). O toch wel, een High-Accuracy Quartz horloge (seconden afwijking per jaar).
Als je rouleert met mechanische horloges blijf je altijd bezig met horloges op tijd zetten. Tenzij je een watchwinder hebt maar daarmee blijft de afwijking van het horloge oplopen. Hierdoor moet je het horloge alsnog goed zetten als je het weer gaat dragen na lange tijd.
Veel plezier met je horlogereis!
Beste Bram,
Welkom op het forum!
Oprecht vind ik je opbouwende lijn in horloges een leuke en mooie ontwikkeling.
Wat ik echter niet begrijp is dat Rolex voor jou en vele andere de “Heilige Graal” is.
Gelukkig zoveel mensen, zoveel smaken, maar er zijn naar mijn mening heel veel prachtige merken die misschien wat subtieler en minder alledaags zijn zodat je iets echt bijzonders om je pols hebt i.p.v. allemansvriend Rolex
Welkom en veel forum- en horlogeplezier!