Voorstellen: BrdV4

Hé allemaal, hierbij zou ik mezelf even willen voorstellen. Sinds ongeveer een half jaar zit ik bijna dagelijks op dit forum te kijken naar allemaal verschillende posts. Erg leuk, interessant en ook zeker leerzaam. Ik ben een 21 jarige student en sinds ongeveer 7 jaar ‘geïnfecteerd’ met het horloge virus waarbij ik het grootste gedeelte van de tijd 1 horloge heb gehad. Zoals het bij velen gaat heb ik tegenwoordig de drang om mijn collectie wat uit te breiden, op dit moment bestaat mijn collectie uit 3 Seiko horloges. Voor mij komen er op dit moment alleen horloges van Seiko in, wie weet of dit in de toekomst nog zal veranderen :wink: Aangezien ik niet de grootste polsen heb, vind ik rond de 38mm wel de max voor mezelf. Ik heb geprobeerd om er wat leuke foto’s van te maken in een “aziatische stijl”. Dit was voor het eerst dat ik foto’s van mijn horloges maak dus ik kan nog veel leren in ieder geval.

Het horloge waar het allemaal mee begon was zoals bij velen een “vijfje”. Dit was het oude horloge van mijn vader die hij in ,als het goed, is 1982 had gekregen. Vooral de grijze , wat later bleek, sunburst dial sprak me erg aan waarbij het formaat ook perfect was voor mijn relatief kleine polsen. Zoals te zien is vooral het horlogeglas aardig beschadigd. Ik zit te twijfelen of ik het wil laten vervangen of dat het me juist dat authentieke gevoel geeft. In ieder geval maakt de sentimentele waarde en “het verhaal erachter”, dit en andere horloges nog veel mooier voor mij.