Voorstellen Brian!

Hallo allemaal,

Ik ben al ruim een jaar (misschien al 2 jaar) voyeur op dit forum. Kijken en bewonderen, maar verder niets posten of reageren. Dat gaat veranderen.

Ik ben iemand die al ruim 14 jaar een Rolex Yachtmaster heeft. Ik ben nog steeds verliefd op dat horloge.
Vaak naar andere horloges gekregen, maar de gedachten om de Rolex weg te doen, kon ik nooit voorstellen. Dus bleef het bij die ene.

Tot dat ik het mezelf goed praatte, dat een tweede best kon. Toen heb ik 2 jaar geleden een Tag Heuer Carrera 02 gekocht. Op de terugweg in de auto al spijt, want wanneer ga ik die nou dragen? Nou dat bleek heel vaak. Je gaat je horloge uitkiezen obv je outfit.

En nu begint het weer te kriebelen…

Al ben ik nog niet zo ver dat ik een derde ga kopen. Ik had thuis gezegd, dat die tweede de max zou zijn, dus misschien toch eentje weg doen?

De Rolex is wit/zilver en de Tag Heuer geheel zwart. Dus een beetje kleur zou geen kwaad kunnen: iemand een goed idee?

Ik had al gekeken naar een Moon Swatch (een van de verschillende), maar dat is me toch veel te plastic.

Groet, Brian

46 likes

Welkom op HF Brian. Wat voor type horloge zoek je voor ernaast? Net zo onderscheidend als deze twee?

Wellicht de Carrera omruilen voor de glassbox versie

8 likes

1 like

Van harte welkom!

Welkom hier Brian :wave:t2:

Een duiker misschien als derde?

2 likes

Ja ha ha let’s party!

Dat is inderdaad een erg mooie!
Oei Oei Oei ik vind die inderdaad een erg aantrekkelijk

3 likes

Welkom. Veel plezier hier

Welkom en veel plezier hier op het forum!

:point_up_2:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Blokcitaat
Die glasbox versie is wel heel erg mooi zeg, die komt gelijk hoog op mijn lijstje te staan!

1 like

Welkom! Mooie keuzes!
past er mooi bij:

-space tested, columnwheel chronograph.
-60 hr gangreserve
-5 jaar garantie
-20 ATM, slideclasp

2 likes

Welkom en geen Moon swatch kopen.

Welkom!

Welkom Brian, veel succes met de aankoop van je volgende horloge

Welkom bij de club Brian.

Welkom op HF, Brian!

Zeker niet doen! Drie is prima te doen. Lekker beetje afwisselen!

Ja, een duiker heb je nog niet. Dus een Squale. Merk met mooie historie, meer dan uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding en liefhebbersmerk. Dus niet de hele wereld loopt ermee.
En dan zou ik even kijken bij onze ‘huisdealer’.
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

Nog nooit van gehoord, ik heb gelijk even gekeken. Ik heb nog geen instand beauty gezien, maar ik ga zeker nog even verder kijken! Thanks voor de tip

1 like