Voorstellen: Buster (Marcel)

Hallo HorlogeForum,

‘Buster’ heet in het dagelijks leven Marcel, geboren in 1967, woonachtig in Zutphen, werkzaam als docent natuurkunde.
Enkele maanden geleden heb ik me geregistreerd, en de laatste weken ben ik wat aan het rondneuzen op het forum.
Tijd, klokken en horloges heb ik altijd leuk en interessant gevonden. Al lang geleden wilde ik een horloge dat exact de juiste tijd aangaf, elke dag opnieuw. Maar wat toen modern was -de digitale quartz horloges- leverden echter niet wat ik wilde; teveel afwijking.
Een tijd heb ik helemaal geen horloge gedragen.
Maar omdat ik het begon te missen sinds een aantal jaar weer wel, en draag nu graag een Casio WaveCeptor: altijd de juiste tijd, voor een lage prijs. Momenteel 3 stuks (ik ben nogal merkvast), waarvan 1 vorige week via het forum gekocht.

Ik zal niet heel veel posten hier vermoed ik, ga niet sparen voor een Rolex of een ander high-end/high-profile horloge: mijn interesse ligt bij WaveCeptors, wellicht andere zendergestuurde (klokken en) horloges en -door een interesse voor Rusland- bij merken als Poljot, Vostok en ander Russisch werk.

Naast het lezen van het HorlogeForum speel ik wat basgitaar in een bandje en besteed ik tijd aan mijn tamme ratten.

Vriendelijke groet,
Marcel

Welkom !

Welkom Marcel, duidelijke uitleg :slight_smile:

Buiten de waveceptors zijn er nog genoeg andere leuke zendergestuurde horloges, die zul je hier vast en zeker ook nog tegen gaan komen.

Veel leesplezier!

Marcel,

Welkom, weer een bassist erbij, altijd leuk!

welkom Marcel! :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom Marcel op dit gezaghebbende horlogeforum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom :)-D

Veel plezier hier en ben benieuwd naar de foto’s…:wink:
Ennuh tamme ratten… Hmmm besteed ik ook veel tijd aan , alleen noem ik ze hier collega’s… (:smiley:

Pieter.

Welkom Marcel. En op naar de Junghans mega’s :smiley:

BadBoy Schreef:

[…]en ben benieuwd naar de foto’s…:wink:
[…]

Van ratten of horloges?

SiO2 Schreef:

Welkom Marcel. En op naar de Junghans mega’s :smiley:

Ik was al bang dat ik op dit forum tips zou krijgen die het ‘Watch Acquire Syndrome’ (WAS) zouden aanwakkeren. En kijk, het begint al:

Junghans Mega Voyager

Ik kan dat altijd wel waarderen een zeer smalle maar gerichte verzameling. Ik zag een tijde geleden van iemand een Seiko jaren 60/70 mechanische chrono verzameling (alle verschillende kastvormen) van ik meen 25 stuks, dat vind ik echt geweldig.

Persoonlijk vind ik het leuk om van alles wat te hebben, ieder zijn lol!

Ook welkom namens mij en natuurlijk heb ik ook radiogestuurde klokjes.
Die behoord iedereen te hebben vindt ik.
Een van de eerste en loopt nog steeds perfect op tijd,

En deze hoort in elke verzameling, bijna een klassieker,

groetjes Lenno

P.S. we zijn hier dol op plaatjes

Welkom Marcel!

jazzbassman Schreef:

Marcel,

Welkom, weer een bassist erbij, altijd leuk!

En docent :wink:

Een bassist die met ratten speelt…Mmmmmmmmm!
Een zekere toevoeging aan dit kleurrijke zooitje ongeregeld hier.

Welkom!

Welkom.

Mijn dank voor het hartelijke welkom. Dan nu wat plaatjes:

de WV-58

de WVA-510

de WVQ-570

Welkom! Als je ook reist buiten de rc gebieden, vind ik gps synced horloge wel praktisch. Tot nu toe heb ik n gshock multiband6 vh reizen, maar mochten ze n kleiner model hebben in ana digi, dan zou die op mn verlanglijstje komen.