Beste HF-forummers,
Sinds begin 2020, ben ik lid van het forum nadat ik al een tijdje had meegekeken. Nu ik wat meer tijd heb op deze paasdag, vond ik het ook wel een mooi moment om mij even officieel voor te stellen, nadat ik al aardig actief ben geweest en al leuke interactie en tips had gekregen van oa @junior Hiernaast had ik ook tijd om mijn collectie even vanuit de kluis op te halen naar huis voor een groepsfoto.
Ben hier op het forum actief onder de naam Carwatch, waarom…? Auto’s zijn mijn grote passie al van jongs-af-aan en daar is op latere leeftijd horloges bijgekomen. Ik weet niet meer op welke leefttijd, maar had toen ik denk ik rond de 12 was, via een abonnement op een magazine een ‘West’ (van MCLaren) racing horloge gekregen. Dit was het begin van mijn tweede passie. Het is wel een tijdje gedoofd, totdat ik 6 jaar geleden weer een ‘echt’ horloge had gekocht, de Meistersinger No1.
Wat een horloge! De simpelheid, de stijl en mooie kleurstelling. Dit was niet alleen het nieuwe begin van een aantal Meistersingers, maar ook van mijn collectie waar ie nu staat, met ik geloof 15 horloges. Ik ben 36 jaar en heb een vriendin (die denkt dat ik niet goed ben met mijn collectie, maar draagt wel mijn Longines Master Moonphase) en kind van 1.
Dan de horloges die ik nu heb. Het is een bonte verzameling van verschillende merken, types, kleuren, uurwerken en toepassingen. Hieronder de lijst van welke dit zijn met wat. Foto’s:
-IWC portugieser Automatic 7 days
-IWC zakhorloge
-Omega Speedmaster Hesalite
-Omega Seamaster 007 Commanders Watch
-Longines Master Collection Moonphase
-Maurice de Mauriac: Le Mans Gulf Edition
-Meistersinger: City Edition
-Meistersinger: 24h limited edition
-Meistersinger: Unomatik
-Meistersinger: No1
-Seagull: 1963
-Botta Uno 24h
-Fromanteel dual timezone
-SKAV: ben het typenummer even kwijt
(-tikkers: kinderhorloge om mijn zoontje mee te indoctrineren)
Blijft er nog wat te wensen over? Jazeker! Op dit moment zou ik nog graag een Zenith El Primero willen toevoegen aan mijn collectie, maar heeft geen haast.
Iedereen bedankt voor het lezen en tot op de verschillende topics!