Welkom op HF Boaz. Lekkere aanwinst voor een veertienjarige Gefeliciteerd
welkom op dit mooie Forum
Van harte welkom Boaz
Welke horloges heb of draag je nog meer? Of is dit echt je allereerste horloge?
Welkom hier. Volg je hart en je ontdekt vanzelf waar het leven je brengt en waar je ooit aan het roer moet trekken. Daar ben he slim genoeg voor. Als je de vrijheid hebt, pak 'm. Leuk man!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom bij de club.
Leuk Boaz! Welkom op dit forum en geniet ervan!
Welkom
Welkom!
Op m’n 14 jaar had een enkeling van mijn leeftijdsgenoten een G-Shock of een Swatch. Als eerste horloge een Rolex OP en dromen van PP Ellipse, dat is groots beginnen. Toevallig een horlogemaker in de familie ofzo of hoe is die interesse bij jou al zo vroeg begonnen?
Alvast veel plezier op dit forum gewenst!
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
welkom
Welkom Boaz! Mooie OP.
Nu vraag ik me af, gewoon uit interesse hoor, hoe spaar je op je 14e een Rolex bij elkaar? Met geld van je oma voor je goede schoolrapporten, met het wassen van de auto van je pa?
Welkom!
Welkom
Van harte welkom, Boaz!
Op je 14e al aan de Rolex! Ik was al blij met mijn MiniDisc player. Well done! Veel plezier hier.
Welkom op het Horlogeforum.
Je hebt al een hele mooie Rolex bij elkaar gespaard
Schitterend horloge!
Of dreigen dat je de auto gaat wassen met een schuurspons, grind en zand…
@Chronomaster van mij hoef je je niet te laten verleiden om hierop antwoord te geven.
Dat vragen we ook niet aan iemand anders hier.
Ook al zijn we allemaal erg nieuwsgierig.
Welkom. Veel plezier op het forum. Mooie Rolex.
Leuk om op 1 avond twee enthousiaste horlogemakers in spé te zien, welkom en ontzettend veel succes met al je ambities!