Hallo medeliefhebbers, ik ben Boaz ofwel Chronomaster op dit forum, 14 jaar oud, en kom uit het hart van Nederland. Ik lees al even mee op dit forum maar ik dacht dat het toch wel tijd werd om mezelf voor te stellen. Ik heb altijd al wel een bepaald plekje gehad voor horloges, omdat Ik altijd al een bepaald gevoel heb gehad voor dure spullen en techniek. Horloges zijn hier een mooi voorbeeld van en daarom is dit de perfecte hobby/passie voor mij. Ik ben nu nog bezig met de opleiding VWO maar hoop na de middelbare de horlogemakers opleiding te doen in Schoonhoven.
Begin dit jaar heb ik mijn eerste horloge gekocht! (Na lang sparen, niet zomaar van mijn ouders gekregen) voor de rest hou ik op met snateren (voor nu) hier even een mooi plaatje! Daar houden jullie namelijk wel van heb ik begrepen! Cheers!
Welkom Boaz. Mooie Rolex voor iemand van 14 jaar jong. Veel plezier hier.
Zeker! Thanks!
Huh 14 jaar oud en een Rolex gekocht!
Gaaf hoor! Had ik niet durven dromen op die leeftijd Welkom op Horlogeforum!
Als iemand vragen/tips heeft hoor ik het graag!
Wat is je volgende droom horloge?
En, hoe lang, hoeveel maanden heb je moeten sparen voor je huidige Rolex?
Welkom
Welkom Boaz!
Vintage Patek Phillipe ellipse met hammered dial/bracelet in witgoud met blauwe plaat.
3.5~4.5 Jaar.
Ja, die idd!
Welkom! Erg mooi horloge. Stiekem een beetje jaloers
Aan de ene kant snap ik dat, aan de andere kant ben ik bang dat ik alles gezien heb als ik 40 ben dus laat beginnen is natuurlijk ook niet zo erg en stukken normaler!
Welkom Boaz! misschien is het een idee om jouw capaciteiten verder te ontwikkelen in een universitaire of hogere technische richting? Daar heb je het inzicht en de capaciteiten voor aangezien je op het vwo zit. Dan kun je daarmee alsnog je verdiepen in uurwerktechniek en misschien wel innovaties ontwikkelen. Het één sluit het andere niet uit… maar dacht post het als ongevraagd advies.
Bedankt voor de tip, ik zal er naar kijken maar mijn opleiding duurt nog 3 jaar dus nog ruim de tijd! Misschien deze vakantie ff stage lopen bij een lokale horlogemaker.
Ha, succes en go for it!
Zal vast lukken! Thanks!
Welkom op HF Boaz en veel plezier hier gewenst. Wat een mooie toekomst en trouwens wat heb je een prachtig horloge (een van mijn favorieten).
Vroeger wilde ik ook horlogemaker worden, maar mijn aanvankelijk niet haalbare droom was een conservatorium opleiding, welke ik later toch heb kunnen voltooien. Nu zijn horloges mijn grote liefhebberij.
Probeer je droom waar te maken👍.
Welkom bij de club…
Hey Boaz, nou je bent er op tijd bij! Lekker bezig, hoor! En welkom op HF!