Voorstellen + ' collectie'

Goedenavond,

Mijn naam is Gertjan en ik zit nu al enkele weken, elke avond, uren op dit forum zoeken, lezen en te browsen. Erg leuk en boordevol informatie, dank alvast :slight_smile:
Mijn vrouw vindt het minder leuk, zij denkt dat ik weer een of andere midlife crisis heb! Hoe bedenkt ze het…
Ik ben net de 40 gepasseerd en volgens mij is 40 het nieuwe 30 …

Mijn ’ collectie’ ahum, niet echt een collectie te noemen, maar goed, die bestaat dus uit:

  1. Tissot Couturier (foto volgt)
    gekregen van mijn vrouw, dus erg dierbaar :blush: )

  2. Smartwatch van samsung
    Ja slaat nergens op, maar hielp mij mee 20kg af te vallen… dus blij mee

  3. Een wenger SAS, ja ik wist niet eens meer dat ik die had, maar ik kwam 'm tegen toen ik het doosje van de tissot zocht! Gekocht destijds in mijn dienstperiode, dus lang geleden, leuke herrineringen.

  4. Een Seiko messagewatch, ja wat dat is leg ik nog wel eens uit , haha. Iets met berichten op je horloge, enfin.

Ja, geen exotische modellen, echter, ik zit hier niet omdat ik het zo leuk vind. Ik wil me de komende tijd eens verdiepen in een fraai waardevol horloge. En op dit moment vind ik de subtiele lijn van Rolex erg mooi!
Dus een OP (ja, ik ken de termen al een beetje) of iets dergelijks.

Ik heb geen haast, ik wil wel graag.

Een groet uit het noorden,

27 likes

Welkom Gertjan en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom, en jouw horloges zijn geweldig. Een dierbare, een hulp, een vergeten en een icoon. Met name die dierbare en die hulp zou ik koesteren. 20kg verliezen is geweldig!

Groeten
Rutger

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom Gertjan!
De berichten met de messagewatch schijnen niet meer bij iedereen afgeleverd te worden, maar het idee is nog altijd geniaal. Ik denk dat dat nog best eens groot kan gaan worden in de nabije toekomst. :+1:

2 likes

Oh, ik heb ook nog een swatch the beap en een TomTom hardlopers watch, maar dat zal niemand interesseren :slight_smile:
Sorry voor de kwaliteit, weinig licht, en de vrouw komt net binnen, ze heeft ook wat aandacht nodig .

2 likes

[quote=“Camarados, post:1, topic:163946”]
echter, ik zit hier niet omdat ik het zo leuk vind
[/quote] :disappointed_relieved:

Toch welkom! :grinning:

2 likes

Welkom!
Veel plezier hier…:+1:

1 like

welkom-1

1 like

Dat doet niemand, iedereen komt hier voor z’n dagelijkse injectie horloge-heroïne :syringe:
Welkom bij deze praatgroep :wink:

5 likes

Welkom en een vooruitstrevend vooruitzicht een Rolex OP :+1:
Oja … je vrouw kan er beter maar aan wennen dat ze vanaf nu wat minder aandacht gaat krijgen :wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Waar kun je die kopen :sunglasses:
Welkom!

1 like

Bij de Thai om de hoek :roll_eyes:

2 likes

Welkom Gert Jan! Altijd goed een noorderling erbij :sunglasses:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom!

1 like

Haha, zo is het :joy::joy:

Welkom GJ, je hebt het al behoorlijk te pakken… :sweat_smile:. Veel plezier en inspiratie op het HF dat 24/7 open is en niet aan komkommertijd doet :facepunch:t3:! WJ

1 like

Mijn beste,

Gertjan, van harte welkom binnen de contouren van dit temperamentvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier!

1 like