Zojuist Trustlevel-1 bereikt en dan mag je je voorstellen!
Mijn naam is Bart, 35 en sinds een paar maanden woonachtig in het mooie Twente. Altijd wel interesse gehad in horloges maar ook altijd een reden gehad om er geen te kopen… dan kun je denken aan studeren en wat minder budget hebben, een huis dat je koopt en dat duurder uitvalt of de komst van een dochter (waarbij je er dan ook meteen achter komt dat alles waar ‘baby’ voor staat vrij duur is).
Nu is het moment gekomen om echt een horloge te gaan kopen. Ik ben nog druk bezig met mijn zoektocht en het feit dat ik nogal kleine polsen heb (lees 15cm) helpt niet mee in deze tijd van grote(re) horloges. Ik ben al veel mooie horloges tegen gekomen maar die zijn te groot (bijv. de sea- of speedmasters) of vallen buiten budget.
Op dit moment ben ik uitgekomen op onderstaand model van Van der Gang (ik weet dat er gemixte reacties zijn naar dit merk ;)) maar wellicht dat mijn zoektocht me nog bij een ander horloge brengt.
Leuk zo’n zoektocht. Ga je fysiek passen of vooral online? Ik heb zelf best wat gehad aan Youtube video’s waar ze (soms op thema) diverse modellen bespreken. Mijd al te commerciële influencers/content van juweliers e.d. en je hebt een leerzame tijd.
Voordeel voor jou is wel dat de groot, groter, grootst trend voorbij lijkt te zijn. Diverse merken brengen juist een kleinere versie uit van een al bestaand model.
Dat hangt een beetje af van het bedrag van het horloge. De Van der Gang kost een lieve duit dus die wilde ik sowieso even passen en het is natuurlijk ook wel leuker om horloges daadwerkelijk te passen en het niet alleen online te doen. Voordat ik ga kijken zoek ik meestal wel de relevante informatie op en YouTube ontbreekt dan zeker niet.