Voorstellen: DizzyKnight

Zojuist Trustlevel-1 bereikt en dan mag je je voorstellen!

Mijn naam is Bart, 35 en sinds een paar maanden woonachtig in het mooie Twente. Altijd wel interesse gehad in horloges maar ook altijd een reden gehad om er geen te kopen… dan kun je denken aan studeren en wat minder budget hebben, een huis dat je koopt en dat duurder uitvalt of de komst van een dochter (waarbij je er dan ook meteen achter komt dat alles waar ‘baby’ voor staat vrij duur is).

Nu is het moment gekomen om echt een horloge te gaan kopen. Ik ben nog druk bezig met mijn zoektocht en het feit dat ik nogal kleine polsen heb (lees 15cm) helpt niet mee in deze tijd van grote(re) horloges. Ik ben al veel mooie horloges tegen gekomen maar die zijn te groot (bijv. de sea- of speedmasters) of vallen buiten budget.

Op dit moment ben ik uitgekomen op onderstaand model van Van der Gang (ik weet dat er gemixte reacties zijn naar dit merk ;)) maar wellicht dat mijn zoektocht me nog bij een ander horloge brengt.

61 likes

Welkom Bart. Veel plezier hier.

Welkom bij de club Bart.

Mooie binnenkomer als je er voor gaat en welkom :partying_face:

Van harte welkom op het horlogeforum en een mooie reis gewenst :+1:

Leuk dat je meedoet op HF!
Welkom

Welkom op HF Bart. Deze van der Gang is mooi en staat je goed :+1:t2:

1 like

Welkom Bart!

Er bestaan veel Seamasters in 36mm die nog in heel nette staat zijn. Ik kan je deze warm aanraden.

Veel plezier op het forum gewenst.

1 like

Welkom Bart!

Leuk zo’n zoektocht. Ga je fysiek passen of vooral online? Ik heb zelf best wat gehad aan Youtube video’s waar ze (soms op thema) diverse modellen bespreken. Mijd al te commerciële influencers/content van juweliers e.d. en je hebt een leerzame tijd.

Voordeel voor jou is wel dat de groot, groter, grootst trend voorbij lijkt te zijn. Diverse merken brengen juist een kleinere versie uit van een al bestaand model.

Dank allen. De seamaster in 36mm ben ik inderdaad tegen gekomen en wil deze ook nog eens passen (misschien dat die nog net om mijn pols passen).

1 like

Dat hangt een beetje af van het bedrag van het horloge. De Van der Gang kost een lieve duit dus die wilde ik sowieso even passen en het is natuurlijk ook wel leuker om horloges daadwerkelijk te passen en het niet alleen online te doen. Voordat ik ga kijken zoek ik meestal wel de relevante informatie op en YouTube ontbreekt dan zeker niet.

Welkom bij je nieuwe verslaving

Welkom, veel plezier hier!

Welkom hier op HF!

Welkom Bart. Dat je maar volop geinspireerd mag worden hier

Welkom!!!

Mooie Van der Gang! 34mm? Staat je goed. Zoals ze zeggen: “bij twijfel, kopen” :wink:

En welkom hier :wave:t2:

2 likes

Welkom Bart!

Welkom Bart! En veel plezier bij je zoektocht(en):slight_smile:

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch: