Voorstellen: DO85

Dag allen,

Ik denk ik zal me eindelijk even voorstellen: Niek, begin 40. In mijn studententijd droeg ik altijd horloges, vaak van Fossil en soms wat ‘neppertjes’. Later is die passie wat naar de achtergrond verdwenen, mede door de opkomst van de mobiele telefoon met tijd… wat wist ik toen.

Sinds begin 2023 ben ik echter weer helemaal hooked. Het begon eigenlijk toen mijn zoon voor zijn verjaardag een G-Shock vroeg. Dat wakkerde, mede door een vriend met dezelfde passie, mijn oude interesse weer aan.

Sinds begin maart lees ik hier mee, en ik merk dat ik vaak op dit forum terecht kom tijdens mijn zoektochten naar informatie of verduidelijking. Inmiddels is mijn bescheiden collectie zoetjes groeiende: Orient, Spinnaker, Seikootje, Boldr fieldwatch en recentelijk een prachtige ‘Murph’.

Ik woon in het midden van het land en kijk ernaar uit om hier meer te leren, ervaringen te delen en andere liefhebbers te ontmoeten.

Niek

75 likes

Welkom Niek!:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Ha Niek! Welkom.

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom Niek!

Lekkere Hamilton heb je!

Hopelijk kun je hier met lotgenoten in contact komen en blijven! Soms helpt het om naar een support group te gaan…

1 like

Welkom Niek! Toffe Boldr & Murph.

1 like

Hi Niek,

Welkom en veel lees- en leerplezier!

1 like

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom hier.

1 like

Goed om te horen, ik merk dat er inderdaad veel lotgenoten zijn en ze (her)kennen elkaar ook altijd vlot

1 like

Welkom Niek! Fijn dat je sinds enkele jaren weer terug bent bij de echte horloges. Je bent niet de enige. Bij mij begon het met een erfstuk…

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!:watch:

1 like

Welkom Niek !

1 like

Welkom Niek

1 like

Welkom hier.

1 like

Beter ten halve gekeerd, dan ten heele gedwaald. En dank!

2 likes