Welkom! Wat een mooi collectie!
Welkom Jeppe!
Mooie collectie man. Maximaal 15…, ik zou het loslaten, gast je niet lukken hier😆
Waarom draag je de Ecozilla niet, vanwege de afmeting?
Jammer hoor, een echte klatser

ik vind hem zeker wel tof maar misschien toch te groot voor mijn relatief dunne pols
misschien toch weer eens een kans geven van de zomer
ik heb hem gekocht toen ik op Bonaire woonde (voor een paar jaar met de family): veel mee gedoken dus houden doe ik hem sowieso
ja helemaal mee eens Hans,
Citizen geeft naar verhouding echt veel kwaliteit voor het geld
assortiment is ook heel ruim en redelijk vernieuwend over het algemeen, en ze hebben natuurlijk echte klassiekers
ik wordt blij van zowel m’n goedkoopste Citizen (retro) automaatje als m’n duurste (titanium) duiker
sommige dials van Citizen chronomasters vind ik ook heel vet (maar die heb ik (nog) niet)
Hi Jeppe, welkom, al wat contact gehad links en rechts, maar nu officieel
Toffe citizen collectie
Welkom Jeppe! Zelf geen Citizen meer in bezit, maar blijft ondergewaarderd goed!.
Citizen rulls
geweldige horloges
ook mijn favorieten
en welkom op het platform
deze Citizen Chronomaster green paper dial is toch samen met de cleane witte dial m’n grail horloge
sommige forumleden hebben er 1 weet ik
internet plaatje voor de sfeer
Welkom bij de club Jeppe, toffe Citizen collectie ook
Welkom bij de club!
Welkom hier , Citizen men
Welkom op HF Jeppe. Al veel van je collectie voorbij zien komen in de Citizen topics, waarvoor dank. Je hebt een mooie verzameling. Gewoon mee doorgaan
Mooie collectie
Welkom op dit mooie forum
Mooie verzameling. Zo begon ik hier ooit met de uitspraak dat ik me zou concentreren op Seiko, en nu heb ik meer Citizen dan Seiko. Maakt niet uit, als je wat je hebt maar waardeert. Lekker verder sparen hier.
Je bent er al een tijdje, maar een officieel welkom is nooit weg. Mooie collectie!
Mijn Citizen is ook een blijver dus ik snap je wel!
Wat een verzameling. Welkom op het forum. Geniet ervan.
super mooi horloge heb je!
Citizen Chronomaster wasi paper dial