Voorstellen + een paar foto's

hallo forumleden,

hierbij stel ik mij even voor.

ik ben Goedhart, ben 15 jaar, en woon in het Noorden van het land.

Het horlogevirus is in mij geslopen toen ik 10 jaar was; toen kreeg ik van mijn opa een van zijn horloges, en het virus is niet meer weggegaan.

ik vind omega erg mooie horloges hebben, echter nog niet voor mijn portefeuille.
vooral de broad arrow vind ik een mooie klok. (zwijmel zwijmel)

op het moment heb ik 12 horloges, maar 5 hiervan show ik hier op het forum omdat die andere niet echt in de smaak gaan vallen xD (ice-watch, vendoux enz.)

hierbij een paar foto’s

het begon allemaal met deze simpele doch nette pontiac

een lcd seiko (ook van mijn opa geweest)

een seiko chronograaf

een jaques lemans

and last but not least: mijn tag heuer s/el
op het moment op leer omdat de two-tone mij niet echt staat, de geheel stalen band zit al in het vliegtuig.

ik vind dit een erg leuk forum, en hoop hier nog veel te leren.

met vr. gr. Goedhart

Welkom Goedie! Tot ik 15 was kon ik waarschijnlijk nog niet eens klokkijken dus jij hebt een goed start voor deze hobby. Veel plezier hier!

HorlogeOpa :wink:

Welkom op dit mooie forum! Als je nu begint met sparen loop je waarschijnlijk nog steeds op zeer jonge leeftijd met een mooie Omega :slight_smile:

Welkom , je hebt al een mooie verzameling

Welkom :slight_smile:
En nu al een mooie collectie! Chrono’s, vintage en een duiker. Mooi van alles wat :~

Het welkom, niet slecht! Toen ik 15 was had ik net mijn eerste horloge bij elkaar gespaard - of wat het gekregen… :wink:

Groet, Matthijs

Leuk man, dat je al zó met horloges bezig bent (tu) Welkom.

Goedie van harte welkom,leuk dat je nu al bedreven bent met horloges.
Toen ik zo oud was als jij kocht ik mijn eerste horloge een junghans,
en deze heb ik nu nog ben inmiddels 69 jr,ik wens je veel vermaak
op dit forum.

Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Denk dat weinig 15 jarige zo’n veelzijdige collectie hebben (tu)

Welkom,
Mooie collectie heb je al bij elkaar verzameld. :wink: Vooral die Jaques Lemans is erg leuk.:~
Veel plezier op dit forum.

Met vriendelijke groet,
Andre

Leuk leuk! :slight_smile: Welkom!

Die Seiko chronograaf vind ik er erg leuk uit zien!

Het is zeker een leuk horloge,

Staat overigens op marktplaats te koop xD

Dubbel gepost, excuses!

Gr. Glenn

Welkom hier!

ik word dit jaar pas 23 en bij mij is de passie voor horloges ook op vroege leeftijd begonnen. Wellicht heeft het weinig te betekenen, maar als peuter deed ik niets liever dan met de zakhorloges van mijn grootvader spelen! :slight_smile:

Ondanks het budget, wat meespeelt op onze leeftijd, is er toch een klein voordeel… We hoeven geen dure vintage aan te schaffen als we een horloge uit ons geboortejaar willen. :smiley:

Veel plezier hier! (tu)

gr. Glenn

Mijn beste,

Jong geleerd, Oud gedaan!!

Van harte welkom Goedie, op dit energieke horlogeforum.
Een forum voor zowel de oudere jongere, als de jongere oudere.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom.
Leuke collectie.
Van de andere horloges mogen ook best foto’s getoond worden.

Goed man mooie collectie al. Enne, de rest vooral wel showen hoor. Hier maakt merk niet uit. En ice watch en vendoux hebben best leuke modellen. En war zijn die andere dan nog?

Welkom op dit leuke veelzijdige forum!

Wat een hartelijke reacties allemaal, dankuwel.

de andere horloges zijn:

Een toywatch ( gekregen), een ice-watch (gekregen), een vintage anker (€5.- waterlooplein), een goedkope Russische automaat, een vendoux duikerstyle op rubber en een villemont regnier ( kreeg mijn oma bij een abonnement op een roddelblad (wordt nooit gedragen)

Ik zal,nadat ik van school kom, even een paar foto’s toevoegen.

Met vr. Gr. Goedhart

Welkom en toch leuk dat je jezelf alsnog voorstelt hoewel je al
langer op het forum bivakkeert.
Leuke collectie heb je.

Welkom, leuke collectie!