ik ben Goedhart, ben 15 jaar, en woon in het Noorden van het land.
Het horlogevirus is in mij geslopen toen ik 10 jaar was; toen kreeg ik van mijn opa een van zijn horloges, en het virus is niet meer weggegaan.
ik vind omega erg mooie horloges hebben, echter nog niet voor mijn portefeuille.
vooral de broad arrow vind ik een mooie klok. (zwijmel zwijmel)
op het moment heb ik 12 horloges, maar 5 hiervan show ik hier op het forum omdat die andere niet echt in de smaak gaan vallen xD (ice-watch, vendoux enz.)
hierbij een paar foto’s
het begon allemaal met deze simpele doch nette pontiac
and last but not least: mijn tag heuer s/el
op het moment op leer omdat de two-tone mij niet echt staat, de geheel stalen band zit al in het vliegtuig.
Goedie van harte welkom,leuk dat je nu al bedreven bent met horloges.
Toen ik zo oud was als jij kocht ik mijn eerste horloge een junghans,
en deze heb ik nu nog ben inmiddels 69 jr,ik wens je veel vermaak
op dit forum.
ik word dit jaar pas 23 en bij mij is de passie voor horloges ook op vroege leeftijd begonnen. Wellicht heeft het weinig te betekenen, maar als peuter deed ik niets liever dan met de zakhorloges van mijn grootvader spelen!
Ondanks het budget, wat meespeelt op onze leeftijd, is er toch een klein voordeel… We hoeven geen dure vintage aan te schaffen als we een horloge uit ons geboortejaar willen.
Goed man mooie collectie al. Enne, de rest vooral wel showen hoor. Hier maakt merk niet uit. En ice watch en vendoux hebben best leuke modellen. En war zijn die andere dan nog?
Een toywatch ( gekregen), een ice-watch (gekregen), een vintage anker (€5.- waterlooplein), een goedkope Russische automaat, een vendoux duikerstyle op rubber en een villemont regnier ( kreeg mijn oma bij een abonnement op een roddelblad (wordt nooit gedragen)
Ik zal,nadat ik van school kom, even een paar foto’s toevoegen.