Voorstellen + een vraag van Opa

Misschien heeft @abel een goede tip? Die heeft er wel meer dan één, dus batterijen wisselen zal hem niet vreemd zijn.

2 likes

Welkom bij de club Boris.

1 like

images

1 like

Hoi Boris,

Ik kan deze voor je onderhouden. Ook weer een stukje netter maken is geen probleem.

Ik stuur je een privé bericht.

@lassale goed gezien Harry. Toevallig heb ik gisteren 3 van deze onderhanden genomen.

4 likes

Service voor Citizen is bij de firma Stamm in Rijswijk alleen kun je als particulier daar zelf niet terecht dit gaat via een Citizen verkooppunt.

1 like

ik heb hetzelfde horloge, en hier via de lokale juwelier laten doen, kosten volgens mij rond de 55 euro.

Eerder al bij een andere juwelier geweest maar die kregen het horloge niet geopend. Zat te strak dicht gedraaid.

1 like

Precies. En dan kost het nog ‘maar’ €55.- en geen €300.-

2 likes

Welkom Boris! De juwelier denkt makkelijk geld te kunnen verdienen :face_with_hand_over_mouth:

Anyway, er is genoeg advies gegeven dus ik gooi het overeen andere boeg: ik ben reuze benieuwd naar de casiooak :grin:

2 likes

Welkom bij de club Boris.

Inmiddels goed geholpen bij een lokale Citizen dealer. Kosten: €20 dus ik maak een goede beurt bij Opa👍

Dank allemaal!

3 likes

Deze :innocent:. Hij valt lekker op en kan tegen een stootje.

2 likes

Nice!

Antwoord van Opa: HF lid @Abel is volgens mij de man voor al uw Citizen probleempjes. Ik heb hem getagt zodat hij dit bericht hopelijk te zien krijgt. In dat geval neemt hij vast wel contact met je op.

1 like

Te laat opa! :innocent:

2 likes