Inmiddels ben ik al een paar maanden fanatiek aan het rondlezen op dit leuke forum en heb toch maar besloten een account aan te maken.
In het kort; ik ben 30, woonachtig in omgeving Apeldoorn en het horloge virus komt bij mijn vader vandaan (schijnt vrij besmettelijk te zijn…). M’n eerste horloge was een Festina, vervolgens haalde ik mijn mavo diploma en kreeg ik een TW Steel automaat. Beide horloges heb ik nog steeds in mijn bezit, de draagtijd is alleen wat minder (lees;nooit)…
Een jaar of 10 geleden kreeg ik een vrij uniek horloge welke mijn vader via horloge.pagina.nl had weten te bemachtigen. De MeisterSinger 1Z, de limited edition van horloge.pagina uit 2004. Deze is ook nog steeds in bezit en droeg ik elke dag tot vorige week maandag…
Want ik wilde voor het eerst zelf een mooi horloge kopen! Een toolwatch en/of duiker moest het worden. Uiteindelijk na een veel lezen/rondkijken/wikken en wegen mijzelf de keuze voorgelegd tussen de Omega Planet Ocean 43,5 mm of een Tudor Pelagos LHD.
Die laatste is het geworden en sinds vanaf die maandag elke dag om de pols!
Welkom Roderik op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!
Dat is een mooie NA; van harte daarmee en veel draagplezier toegewenst.
Begrijp ik het goed uit jouw verhaal dat je eigenlijk altijd één horloge dagelijks draagt, ondanks dat het er meerdere bezit?
In jouw verhaal lees ik dat jij eigenlijk alleen horloges hebt met een zekere persoonlijke historie. Ik zou dan op mijn beurt zeggen, geef ze allemaal nog draagtijd en waardeer ze op die manier. Ja, dat kan met een voorkeur, maar ze zijn het allemaal waard!
Oke, dat is mijn idee erbij. Doe vooral wat je wilt; dat is het mooie, iedereen hier beleeft de hobby op zijn/haar eigen manier.