Ik lees al een tijdje mee op het forum, en vind het tijd om mijzelf voor te stellen.
Mijn naam is David, 23 jaar oud en woonachtig in Dordrecht.
Sinds ca. een jaar ben ik geïnteresseerd over horloges, en heb inmiddels veel gelezen op het internet, uiteraard dit forum, en filmpjes op Youtube gevolgd. Nu ben ik op zoek naar een eerste echte horloge.
Wat denken jullie van dit horloge? Het is geen heel bekend merk, maar vind het horloge prachtig ( de combinatie goud (maar niet patserig, meer klassiek naar mijn mening) moonphase en plexiglas).
Heel veel plezier op het forum. Bij je in de buurt zit Watch This, volgens mij een hele leuke winkel met een leuke collectie. Ik heb de eigenaar eens ontmoet op een beurs. Erg enthousiast en kan veel vertellen over horloges. Hij zit volgens mij ook op het forum en kan je vast verder helpen.
Voorstraat 425 in Dordt. Helaas zelf nog niet geweest maar dat gaat zeker nog gebeuren.
Hoi David een hartelijk welkom op het forum!
Mooi horloge alleen kan ik er weinig over vertellen verder dus daar kan ik je niet mee helpen.
Enige wat ik ervan denk te weten is dat het horloge best dik is. Het staat ook zo op de foto dat het de dikte verhuld en enkel de kast zichtbaar is. Dan lijkt die dun maar volgens mij heeft die wel een dikke bodem. Dus in het echt eens passen zou ik aanbevelen als je dat al niet gedaan hebt. En verder is het een naar mijn mening mooi klassiek horloge.
Hoi David, welkom op het forum. Leuk dat je al zo’n uitgesproken keuze hebt. Ik volg wel de anderen wat betreft het advies om te passen. En dan zeker ook een paar andere horloges passen om een goed beeld te krijgen wat je goed vindt staan bij jezelf. Het is toch een heel bedrag waar je over beslist.