Voorstellen en aankopen

Na een tijdje meeposten nu maar eens voorstellen. Ik ben Arjan, 30 jaar. De interesse voor horloges is begonnen toen een collega een Meistersinger droeg. De gedachtegang achter de ene wijzer en de creme wijzerplaat vond ik erg mooi. Later kocht een vriend ook mooie horloges waardoor de interesse verder werd aangewakkerd.

Na een poosje me te hebben verdiept heb ik de Hamilton Khaki Automatic gekocht. Dit was 1,5 jaar geleden. Helaas viel deze 2 maanden geleden kapot. Inmiddels weer een nieuwe terug! Direct een Nato bij besteld (van Bark & Jack). Ik vind het een geslaagde combi.

In de tussentijd was ik al een poosje op zoek naar een tweede horloge. Van alles geprobeerd maar vaak net niet. Tudor bb 36 (smiley); te klein… de nieuwe bb39; 5-link niet mijn ding, Omega aqua terra; te prijzig… Bb58 blauw; wil ik wel een diver als tweede horloge. In dezelfde periode kocht mijn vader een Seiko. Dus leek het mij ook leuk om een Seiko te kopen. Na wat lezen op het forum kwam ik op de JDM modellen. Een prachtige SARX045 stond te koop op het forum en dat moest hem worden. Netjes maar toch sportief en heeft wel wat weg van een Aqua Terra maar dan stukken goedkoper. Blijft er wat funds over voor een volgende ;).

Dus wat wordt de volgende? Ik zie de bb58 blauw wel als een kanshebber… wie weet!

Inmiddels ook maar een watch display besteld :D.

48 likes

Goedemorgen Arjan en welkom op dit o zo gezellige forum!

Mooie Hamilton en Seiko heb je al. De uitstaande bestelling heeft ook wel iets, Mag ik vragen waar je zoiets kunt bestellen?

In ieder geval heel veel plezier hier!

1 like

Dank!

Zeker. Dit is de display: Rothwell 4 Watch Display Case (Black / Grey) - RothwellSF.

Rothwell levert niet in EU geloof ik dus ik heb hem van Amazon besteld: Amazon.com.

1 like

Dank je! :+1:t4:

Van harte welkom. Mooie horloges!

Welkom Arjan!

Je bent al goed op weg ! :grinning:
Veel plezier hier

Welkom op het forum Arjan! :hugs::pray:t3:

Welkom hier bij HF !

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Welkom. Mooie seiko!

Welkom :partying_face: Mooi zo’n watch stand :+1:

Bedankt! Ben erg fan van de wijzerplaat en de verschillende kleuren blauw afhankelijk van het licht.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :+1:

Welkom Arjan. Veel plezier hier

Welkom , leuke collectie :wink:

Welkom op het Forum ,al lekker bezig met de hobby ! Je laat een een mooie Hamilton combinatie zien :ok_hand:

Welkom bij de club Arjan.

Welkom Arjan emot-tiphat

welcome home