Voorstellen en direct een vraag!

Welkom!

Ik heb nog een Raymond Weil Chrono in staal met kaliber ETA 7750 met originele leren band met originele snelsluiter en een Glasback. Ik was van plan om die mee te nemen naar de eerstvolgende rikketik beurs in Houten eind April.
Maar als je interesse hebt, stuur mij dan een PB en zal ik de foto’s opsturen. En wat ik er voor wil hebben. Ik hoor het wel.

1 like

Welkom hier ,ik zou zeker een goede korting bedingen en kijken of er nog iets met garantie gedaan kan worden .

Welkom.

Wat betreft de Raymond Weil. Als je die horloge prachtig vind, dan ga het kopen.
Trek je niks aan dat je beslist een Rolex moet hebben om bij de horloge club te horen.

Mijn moeder heeft een dames Raymond Weil. Die is eens kapot geweest. Dat komt doordat het horloge ook gebruikt word. Wel is het quartz caliber oké en niet gevoelig.

Horloges zijn emotie, en met de avonturen wat een horloge meemaakt geeft het horloge karakter. Een bluts, een kras, straks allemaal mooi als je je horloge overdraagd aan iemand anders.

image

Welkom en geniet van alle mooie horloges hier!

Mijn RW Parsifal is uit 2008 en blijft lopen als een zonnetje. Als je het mooie horloges vind ga er dan gewoon voor, uiteraard wel flink wat korting bedingen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Wat betreft die RW: als hem mooi vindt en de prijs is netjes in verhouding moet je hem kopen! (Die Longine ziet er fraai uit)

image

Wat een warm onthaal.

Ik houd de RW in het achterhoofd en ga de aankomende weken een tunnelvisie proberen te voorkomen!

1 like