Voorstellen en direct een vraagje ;)

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het forum, kies voor degene die je zelf het meeste aanspreekt! Nog even passen een keer en doorhakken die knoop! :watch:Succes met de zoektocht

1 like

Welkom, en weer een grote Tudor fan, geweldig en zelf beslissen :sunglasses: mooie tijd hier

1 like

image

1 like
1 like

Hoi Jordy, welkom hier!

1 like

Welkom

Ik zou ook gaan voor de BB58

:point_up_2: Eens :ok_hand::ok_hand:

1 like

Hallo en welkom! :wave:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Hoi Jordy

welkom op het forum. Hier een stem voor de Black Bay S&G. En dan met de bracelet, niet met de leren band. Juist de gouden elementen maken dat dit horloge net wat netter staat onder de manchet van een overhemd, net wat gekleder dan een stalen duikhorloge.

En een horloge hoeft zeker niet altijd ingetogen te zijn, tijden veranderen. Je ziet op dit moment een grote opleving van two-tone horloges bij meerdere merken.

Welke het ook wordt, veel plezier met het dragen!

1 like

Welkom op HF !
Als je een echt bijzonder en uniek horloge wilt, neem dan een Credor.

grapje hoor, volg je hart en neem een beslissing

attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

1 like

Beste Jordy,

Waarom niet de Heritage rode?
Heb je echt iets anders en staat chique op blauw, grijs en antraciet kostuum en geweldig op een jeans in vrije tijd.
Ja ik ik heb er een gekocht (via dit forum) en naast mijn Seamaster hangt deze het meest om mijn pols. In ieder geval een gave keuze en top dat je je zoā€™n mooi horloge kunt permitteren.

1 like

Ik ben over het algemeen niet zoā€™n fan van de kleur rood, tenzij het in accenten is gebruikt. Ik vind de rode Black Bay op zich een mooi horloge en heb hem ook gepast, maar het voelde simpelweg niet als mij (waarschijnlijk omdat ik de rode kleur van tevoren al had afgeschreven).

Desalniettemin bedankt voor de tip!

Vind het op zich al tof dat je voor een Tudor gaat. Zoveel roeptoeters die schreeuwen dat alleen Omega en Rolex er toe doen. Dus anyway de keuze zal top zijn.

2 likes

Hey allemaal,

Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op de Black Bay Blue. Vandaag heb ik er 1 voor een mooi prijsje op de kop getikt en ik ben er dan ook helemaal mee in mijn nopjes!

Bedankt voor het warme welkom en de adviezen!

1 like

Welkom op HF, met jouw keuze probleem kan ik je niet helpen, want ik zou voor Omega kiezenšŸ˜€.

Veel plezier hier!

1 like

Hey bedankt. Het is de Black Bay Blue geworden. Vandaag aangeschaft, dus ik ben als een klein kind zo blij.

1 like

Gaaf, mooi horloge! Vind jouwe een van de mooiste Tudor modellen. Gefeliciteerd!

Groeten van zā€™n neef

1 like

Ook echt een plaatje hoor!!

1 like

Prachtig horloge die Tudor, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like