Welkom op HF. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Perfecte omschrijving ![]()
Blauwe Milgauss zie je niet zoveel.
Welkom ![]()
Welkom!
Kom is kijken in de Squale kroeg!
Aquastar, Doxa en zet er nog Enicar bij en je hebt mi de tofste en origineelste vintage horlogemerken.
Voor de Benthos moet je wel voor een echte met chronofunctie gaan zoals ze oorspronkelijk waren
Dr. Peter McClean Millar heeft zowel van Aquastar als Doxa een monografie geschreven als je echt in de geschiedenis van deze merken wil duiken
Welkom op het forum ![]()
Welkom op HF, Pieter! En leuk, zo’n vergelijking! Vraag me alleen af wat er met de Milgauss is gebeurd? Of heb ik daar overheen gelezen?
Verder, ja
is een super leuk merk, ook. Heb er twee en daarnaast nog zat, veel duurdere, horloges. Maar draag die HGPeetjes toch eigenlijk best vaak! ![]()
Waarschijnlijk had je het H.G.P.-topic al ontdekt. Anders…
H.G.P. Only
- Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Daarnaast moet ik je aanraden om ook eens naar Squale te kijken! Heerlijk merk, dat bijzonder fijn draagt; vooral de 1521 en misschien, omdat jij een toch wat stevigere polsmaat hebt, juist ook wel de (OG) Matic! Die heeft ook een Von Buren case en die is gewoon top! Sowieso een aanrader om eens rond te kijken in de, altijd gezellige, Squale kroeg!
Squale only, aka de Squale Kroeg
(Deel 11) - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges