Voorstellen en een NA😁

Hoi allemaal!

En eindelijk is het zover: na een aantal maanden met veel plezier te hebben meegelezen en vooral gekeken, ook een account aangemaakt!

De reden om uiteindelijk toch een account aan te maken is omdat ik het leuk vind om kennis en ervaring op te doen, en natuurlijk mooie foto’s van horloges te bewonderen!

Van jongs af aan altijd een beetje interesse gehad, maar de laatste tijd neemt het toe, het virus begint aan te slaan zal ik maar zeggen. De meeste horloges die ik heb markeren vooral persoonlijke gebeurtenissen (vrouwlief, geboortes, mooie reizen ed).

Sinds een paar jaar was ik op zoek naar een mooi horloge, wat een stapje verder gaat dan wat ik heb, in techniek en afwerking. En aangezien dat vaak gepaard gaat met kosten: lekker aan het sparen geslagen. Lange tijd (en eerlijk gezegd nog steeds) staat een Oris Aquis hoog op het lijstje. Zeker met de caliber 400 update. In de zoektocht ook een tijd bij een Omega Seamaster 300m (zwarte dail) stilgestaan. En laatst via een kennis een Sea Dweller om gehad… en tja ik heb nog wat te dromen zullen we maar zeggen… maar de zoektocht is helemaal heppie uitgekomen bij een supergave Tudor Pelagos :grin:

Trouwens nog bedankt voor het meehelpen een keuze te maken in de aanschaf van m’n nieuwe klok door zo gruwelijk veel mooie foto’s op dit forum!

103 likes

Gaaf!!! En welkom!

1 like

Welkom!:+1:
Erg mooie Tudor😍

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom! Mooie NA, geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekkere binnenkomer :wink:
Welkom!

1 like

Welkom😄

1 like

Welkom! En geniet van je NA :sunglasses:

1 like

Welkom bij de club , mooie Tudor :+1:

1 like

Gaaf horloge, veel plezier van!!