Voorstellen en een NA😁

Welkom hier bij HF !
Mooie Tudor en nog waterdicht ook zo te zien.

2 likes

:joy: bij de AD vertelde ze me dat het horloge na de vakantie wel opgewonden moest worden omdat het dan te lang stil heeft gelegen. Ik dacht nog: hoezo?! Hij gaat mee! Lekker dragen dat ding!

1 like

Bedankt voor alle reacties! Leuk welkom gevoel👍🏼

1 like

Welkom !

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je prachtige Tudor, als je nou ook nog eens het forum had bedankt voor de aanschaf van je nieuwe horloge dan was het feest helemaal compleet :wink:

Wat zijn voor jou uiteindelijk de doorslaggevende factoren geweest om voor de Pelagos te kiezen boven de Aquis en Seamaster?

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum. Prachtige Tudor.

1 like

Welkom en geniet van deze aanwinst!

1 like

Welcome :+1:

1 like

Welkom Buddy op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!

Mooie foto’s van een minstens net zo mooi horloge!
Gefeliciteerd met deze NA.

Veel plezier ervan en een mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Welkom, de mooiste moderne duiker!

1 like

Heel mooi! Welkom!

1 like

Dankjewel! Voor nu waren het vooral de foto’s die hebben meegeholpen, zoals ik aangaf. Wellicht bij de volgende komt er nog meer hulp, ik zal vast een giro nummer openen​:wink::wink::wink:

Voor mij is doorslaggevend geweest dat de Pelagos m’n meeste wensen afvinkte:

• in-house movement heeft voor mij een pré.
  • de matte bezel en wijzerplaat icm geborstelde afwerking vind ik mooier doordat het op mij subtieler overkomt, titanium helpt daar voor mij ook aan mee door de kleur.
  • AR coating alleen aan de binnenzijde, kwam er achter via YouTube dat de buitencoating bij de Omega soms krasjes vertonen, omdat de coating zelf niet krasbestendig is.
  • anti magnetisch

Wat me uiteindelijk over de streep heeft geholpen is dat ik de horloges redelijk vlot achter elkaar heb kunnen passen en vergelijken, en bij de Pelagos was het meteen raak😃

1 like

Welkom en mooie foto’s!

1 like

Welkom!

1 like

Fraaie foto in het water met de weerspiegeling van de zon! Te dik voor mij, maar Tudor is goed bezig dus dat belooft nog veel goeds in de toekomst!

1 like

Welkom, proficiat met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mooie aanwinst :star_struck: gefeliciteerd en welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom en geniet van het forum en je mooie nieuwe Tudor :+1:

1 like

Welkom op HF en gefeliciteerd met jouw nieuwe en prachtige Tudor, veel plezier hier!

1 like

Prachtig horloge, veel plezier ermee en ben er zuinig op !
Groetjes, Wim

1 like