Voorstellen en een vraag

Ik zie er geel van, man. Pfff.

In jouw geval is dat inderdaad niét onwaarschijnlijk! :joy:

Welkom en veel plezier op het forum Jurjen!

1 like

Welkom op het forum! Ik kan je de SMPc van harte aanbevelen! De band heeft geschroefde schakels, zelf verstellen is met het juiste gereedschap (kleine schroevendraaier) prima te doen.
En je kunt hem altijd op rubber doen, als je een altijd passende band wilt! :wink:

Daarnaast is dat prijsverschil er vooral één tussen een officiële dealer en een grijze, die ze trouwens ook gewoon tegen inkoopprijs inkoopt bij dezelfde AD. Zou voor service en garantie niet moeten uitmaken als je bij een betrouwbare koopt. Er zijn op het forum verschillende betrouwbare namen te vinden.
Mocht je jong gebruikt ook nog een optie vinden; hij komt in het blauwe deel best regelmatig voorbij voor een nog iets voordeliger prijs!

Veel plezier hier!

2 likes

Welkom en veel plezier op dit forum!
Ik heb zelf zowel een Tag Heuer als een Omega en ik vind ze beide super fijn! zou ze gewoon beiden dus aanschaffen. :smile:
Bandjes kort ik zelf in. Weet zeker dat als de dealer jou niet wil helpen er vast wel een forumlid in de buurt is die je daarbij kan helpen.

1 like

Ik ben ervan overtuigd dat de TH ook in eigendom komt. :+1:t2:

@jurjenduker er staat nu een overcomplete SMPc in het blauwe gedeelte. Sla je slag zou ik zeggen!

1 like

Bericht gestuurd :+1:t2:

1 like

En als je nog een TAG wil aanschaffen…staat ook in het blauwe gedeelte…de mijne… vruchtbare 1e dag op t forum :wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Maar ga er niet naast staan :wink:

1 like

Welkom Jurjen! Veel plezier en inspiratie gewenst hier op dit schitterende forum waar zowel over horloges als over smaak getwist wordt :wink:. Succes met deze eerste keus. Ikzelf zou de Omega kiezen maar dat moet jou een zorg zijn, het is jouw horloge (straks):wink::joy:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom Jurjen, en ik zou voor de omega gaan.

1 like

Jurjen, als je voor een horloge van deze prijsklasse gaat, probeer ze te passen vooraleer aan te kopen. Beste raad die ik kan geven. Dat bandje laten verstellen is slechts bijzaak.
Welkom op HF btw!

1 like

Beide horloges gepast en de Seamaster (blauw) besteld! Klein vreugde dansje… iedereen bedankt voor het warme welkom :blush:

2 likes

nieuw-lidwelkom-480x0

1 like