Welkom op HF Frank mooie collectie.
Dank! De Baltic had ik al op mn lijstje, erg mooi!
Dank voor de tip!
Eindelijk iemand met de goede smaak om een blancpain te ambiëren! Hulde!
Gewoon lekker niks doen. Ik zou kunnen roepen dat je nog niks groens hebt, en dat je er dus een Seiko Alpinist of een Seiko Sharp Edge in het groen bij doen. Maar in principe kun je ook wachten tot je de Blancpain af kunt tikken.
Mooie Citizen trouwens. Goed doorleefd.
Bij mij komt er tot 1000 Euro vaak Seiko uit rollen. De Sinn 556 met witte parelmoeren wijzerplaat kan ook een mooie aanvulling zijn, of een blauwe Baltic Aquascaphe ter vervanging van die Seiko 55 Fathoms.
Welkom.
Hoi Frank, van harte welkom! Je hebt een prachtige collectie horloges met bijna alle typen.
Jouw collectie lijkt wel te bestaan uit goede maar zeker ook âveiligeâ horloges. Ik zou jou willen adviseren om bij je volgende horloge iets meer uit de comfort zone te gaan, het mag wel een tandje wilder. Al adviseer ik je wel altijd om dicht bij jezelf te blijven. Je zou bij je volgende horloge bijv een felle kleur wijzerplaat of bezel kunnen kiezen. Of veilig beginnen met verschillende kleuren horlogebanden.
Welkom!
Een leuke Sinn kan ook:
De verkoper (hij heet @Drebin, hem kom je hier zeker nog wel tegen) wil eigenlijk het horloge ruilen. Je kan altijd eens kijken of hij het wil ruilen tegen zeven briefjes van honderd euro.
Dank! De Baltic staat op mijn lijstje evenals de groene of blauwe Oris pointer. Leuk om alle ideeën zo te lezen!
(ben het wel met hem eens dat het een beetje saai horloge is)
Welkom!
Jeetje. Jij hebt het virus al goed te pakken
Welkom!
Welkom
Welkom. Mooie collectie met een vintage randje. Past de nieuwe CW Super Compressor misschien wel bij
Welkom hier bij HF !
Ja moeilijk er zijn zoveel mooie horloges!
Welkom! Je hebt al een paar mooie items in je collectie.
Kende ik nog niet. Erg mooi! Dank voor de tip!
Eerste echte supercompressor sindsâŠhet verdwijnen van de supercompressors. Ergens in de quartz revolutie/crisis is EPSA ter ziele gedragen meen ik.
Ik hoop dat dit horloge ook andere fabrikanten enthousiasmeert voor meer supercompressors.
Welkom op HF Frank!
Wat een toffe collectie heb je al.
Veel leesplezier hier.