Voorstellen en een vraag..!

Hallo, na enige tijd hier op het forum te hebben meegelezen tijd om me even voor te stellen. Ik ben Frank, 52 en ben sinds een jaar of 2 gevangen door het horlogevirus. Ik probeer een gevarieerde collectie samen te stellen die hieronder staat weergegeven.
Van links naar rechts:

De duiker is de Seiko ‘Fifty phantoms’ ( hoop ooit nog een echte BP te bemachtigen :blush:)

De Neptunus is het 1e horloge van mijn vader en zal de collectie nooit verlaten.

De Tissot PRC 200 betrouwbare chrono voor de ‘vrije tijd’

Mijn laatste aanwinst een jaren 60 chronograph suisse van Florus (wil ik nog op struisvogelleer)

De eerst dresswatch: Fromanteel, vind ik gewoon een prachtig model met voor mij emotionele waarde.

De automaat van Certina als witte dresser voor de afwisseling.

Tot slot de Citizen. Al 20 jaar mijn echte ‘Beater’ (de verfspetters zitten er nog op)

Vraag aan jullie: wat zou een mooie aanvulling/next step zijn? Tot €1000.-
Ben benieuwd!

22 likes

Welkom…:+1:

1 like

welkom

toch al een mooie verzameling :+1:
ga zo verder :smiley:

1 like

5-2a0f3d75c73fd50e2b63f86b0ad62d99

1 like

Welkom frank! Mooie collectie heb je al. Nu zit ik alleen te denken wat een mooie toevoeging zou zijn voor duizend euro…

Ik zit dan denk ik eerder te denken aan een Sinn 556 A RS, een baltic aquascaphe of misschien een mooie mido baroncelli III (Nu in het blauwe gedeelte)

Fototjes!!!

download

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.:+1:

1 like

Welkom hier en hierbij mijn suggestie:
afbeelding

2 likes

Welkom hier.

1 like

welkom :smiley:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom op dit leuke forum. Ik vind dat je al een hele leuke verzameling hebt in diverse prijsklasses. Helemaal niets mis mee. Waarom zou je je vastpinnen op 1 horloge van 1000 euro terwijl je voor dit bedrag 2 of meer horloges kunt kopen die prima in je verzameling passen.

1 like

welkom1

1 like

welkom-home

1 like

Welkom! Misschien nog iets sportiefs? Zie nu veelal leren banden…

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Mooie collectie al en welkom op het forum.

Ik zou voor een knappe moderne Seiko duiker gaan + een paar rondjes bier met de euro’s die je overhoudt:

2 likes

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Frank, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, Frank en nog veel plezier op ons forum. Leuke collectie!

1 like