Mijn naam is Daniël en ik woon in de mooie provincie Noord-Brabant. Ik ben al heel lang horlogefan, en dan met name van het merk IWC.
Naast mijn eigen IWC 3717 wil ik graag een mooie Seiko in de collectie ter nagedachtenis aan mijn overleden vader. Hij was een enorme Seiko fan maar al zijn horloges waren te groot voor mij om te dragen.
Nu is mijn oog, na wat zoekwerk, op de limited edition SPB149 gevallen.
Tijdens mijn zoektocht ben ik uiteindelijk ook op dit forum terechtgekomen. Nu zag ik dat iemand een tijdje geleden nog een nieuwe heeft kunnen vinden. Dat zou fantastisch zijn. Echter zag ik ook dat @bertan een mooie gebruikte te koop heeft staan. Echter omdat ik net aangemeld ben kan ik niet rechtstreeks naar hem reageren.
Kan iemand mij met hem in contact brengen door hem een PB te sturen?
Welkom op HF, Daniël! Mooi om straks een Seiko te dragen, ter nagedachtenis aan je vader.
Nog wel even een tip/aandachtspunt: je zegt dat veel van je vaders Seiko’s te groot zijn voor je. Misschien is het handig om, voordat je een bod doet, dit model eerst 'n keer te passen, bij een Seikodealer. Veel dealers hebben wel een SPB op voorraad, in de niet LE-versie dan. Succes!
Welkom! leuke merken hoor!
Aangezien een IWC 3717 volgens mij ook al een blauwe wijzerplaat heeft, mag ik een suggestie doen?
Kijk ook eens naar de SPB213, ook limited, zelfde specs als de 149, heel mooi horloge!
Bedankt voor het meedenken! Ik heb de SPB149 al om mijn pols gehad en past perfect!
Ik namelijk al een via ebay gekocht. Niet gedragen volgens de verkoper… Maar toen ik hem uit de doos haalde zaten er overal krassen op de kast en de band.
Welkom Daniël! De 149 is een mooie keuze om toe te voegen aan de collectie. Ik hoop dat @bertan snel zal reageren en dat er een mooie deal uit zal komen.
Ik heb hem zelf ook gehad en geruime tijd gedragen. Het meest op rubber. Enorm fijn horloge en heerlijk draagbaar.
Hier kan je niet verkeerd aan kopen.