Voorstellen en mea culpa;-)

Beste mensen,
Allereerst nog mijn oprechte excuses dat ik in mijn eerste post op dit forum mijn horloge een klokje heb genoemd! Ik had geen idee… Mijn vraag was gelukkig wel beantwoord zonder daarvoor tot op de knieen afgebrand te worden, waarvoor dank. Dat riekt naar meer;-)) Ik wist toen al wel dat een klok nooit de status van een horloge kan bereiken…maar andersom,tja…?

Ik lees al een tijdje mee, soms met een glimlach, dan weer tenenkrommend en verbaas mij soms over de toon waarop (nieuwe) forumleden worden aangepakt…of hoe lang bepaalde topics doorlopen zonder moderatie…anyhow…
Het blijft een ontzettend leuke, eenzame en autistiforme hobby;), dat is denk ik toch de kracht van dit forum, de passie en kennis voor hetzelfde, verpakt in een dosis humor (snufje sarcasme, meligheid)

Mijn naam is Ralph, ben 47 jaar en al een hele tijd geinteresseerd in horloges.
Mijn eerste echte was een SMP 300, nu alweer bijna 14 jaar geleden, nog steeds in mijn bezit. Inmiddels een brede interesse: speedy, navi, DJ, vintage algemeen.

Dus mensen: wees mild met mij, ik ben nog aan t leren!
groet!

55 likes

Haha mooie post :+1:
Welkom hier!

Welkom!!

Trek het je niet te veel aan, het is veelal gewoon plagen.
Welkom en je post hier getuigd van de juiste eigenschappen om het hier prima naar je zin te gaan hebben!

Welkom!

Welkom

Welkom en veel plezier!!!
Schroom niet…om je mening te verkondigen.
Positivo’s en azijnpissers wisselen elkaar al af sinds het begin van onze jaartelling…
Daarom zijn beide partijen nog altijd in ons midden.
Ook op dit forum.
En zolang er geen schofferingen plaatsvinden…

1 like

Welkom

Welkom Ralph!

Oude ook hoor, wij maken geen onderscheid. Zo zijn we dan ook weer. :+1:

4 likes

Ralph, welkom op HF!

Hoi Ralph! Welkom!

Dit dus. Je moet veel wat hier wordt gepost met een korrel zout nemen en het voor jou nuttige en leuke eruit halen. En als je geen hele rare dingen doet ga je hier veel dingen leren en het enorm naar je zin hebben!

Je hebt sowieso al een leuk voorsteltopic :+1: Goed begin vind ik!

1 like

Mooie klokjes heb je!

3 likes

Welkom!

:rofl: :joy: :rofl: :joy::rofl: :joy::rofl: :joy::rofl: :joy:

3 likes

Welkom

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

Welkom Ralph en veel plezier op het forum!

Welkom Ralph!:+1:
We zijn gek op foto’s van klokkies🙃

1 like

Welkom hier Ralph ! Ik vind de SM ook een prachtig klokje ! :rofl::heart_eyes:

1 like

Welkom!